The happy list

Ik heb een tijdje geleden een ‘notitie’app gedownload omdat ik steeds geen Gratitude app kan vinden die goed werkt op Android. (Mocht iemand iets leuks weten, let me know!) Maar ik heb dus de laatste tijd mijn dankbaarheid goed bijgehouden en ik heb alweer een hele lijst. Dus, ik ga voor de tweede keer alles opsommen, makes me happy!

468_360928194021502_1041918328_n_large

♥ Zon, zon, zon!
♥ Een nieuwe zonnebril
♥ 30 day shred een tijdje goed gedaan, en ga nu weer beginnen
♥ Mandarijntjes
♥ Vrij van school♥ Vanille kwark
♥ Hele lichte sneeuw die meteen weer wegsmolt
♥ Spierpijn van 30 day shred
♥ Uitslapen

580865_427145614039583_1230561572_n_large

♥ Stappen in Maastricht
♥ Lekker chillen met mijn vriendje
♥ Nieuw knal roze nagellakje
♥ Het gaat goed met Life of Simone
♥ Werken bij Seats2meet
♥ Mooi gelakte nagellakjes
♥ Mangolicious thee van Teabar
♥ Heerlijk sushi gegeten
♥ Gent!!
♥ Drankjes doen in Gent
♥ Kriek
♥ 4 keer uiteten: 2 keer in Gent, sushirestaurant en bij de Griek
♥ Mooi nieuw jasje gekocht
♥ Heerlijke paasbrunches
♥ Gezelligheid met de familie
♥ Liefde
♥ Mooie ketting herontdekt
♥ Nieuwe oorbellen, armband en ring
♥ Vriendje verrassen

Tumblr_mb69u2ejho1r67r8do1_r1_500_large

♥ Shoppen tijdens werktijd bij Hunkemöller
♥ Presentatie die heel goed ging
♥ Klaar met het blok op school
♥ Een lange wishlist gemaakt
♥ Hele mooie dingen zien in de winkels
♥ Zin om te shoppen
♥ Paar daagjes vrij van school
♥ Pizza
♥ Nog 106 dagen tot Kos met mijn vriendinnetjes
♥ Eindelijk komt de lente eraan!

14 thoughts on “The happy list

  1. Pingback: The happy list #3 | Life of Simone

  2. Pingback: The happy list | Life of Simone

Laat je een reactie achter? :-)

