Shoplog

Dinsdag gebeurde ongeveer het ergste wat mij kan gebeuren, mijn geliefde HTC heeft het begeven.. Gelukkig was ik woensdag onverwacht vrij en kon ik meteen even naar de stad om hem naar de winkel te brengen om te laten repareren. Zo gezegd zo gedaan, ik ben mijn telefoon 3 weken kwijt, maar hopelijk wordt hij gemaakt binnen de garantie, had hem namelijk pas een half jaartje. Omdat mijn levensmotto zo ongeveer is: een dag niet gewhatsappt is een dag niet geleefd heb ik er meteen alles aan gedaan om tijdelijk een andere telefoon te hebben. Gelukkig reageerde een vriend snel op mijn facebook oproepje en heb ik nu een fijn tijdelijk leentelefoontje.

Nouja, ik was dus toch in de stad woensdag en dat laat ik niet zomaar aan me voorbij gaan. Mama ging even met me mee en we liepen eens wat andere winkels binnen dan normaal, geen H&M en Zara. Ook wel eens leuk!

Ik kocht een heel leuk armbandje bij ‘De Oorbel’, een sieradenwinkeltje in Den Bosch waar ik maar geen goede foto’s van kon maken. Daarnaast kreeg ik een ring binnen van Ebay waarvan de foto’s ook niet lukte, dus die hebben jullie nog van mij tegoed. Voor nu foto’s van de rest van mijn nieuwe spulletjes!


Fijn truitje en simpele basic jeans van de Tally Weijl. Extreem lang geleden dat ik er was geweest, maar ben erg blij met deze nieuwe dingen.


Hamsa kettinkje! Ook van de Tally.


Chocolade aardbei masker en een hele lekkere bodylotion van Freeman, en een mooi koraal kleurig Essie lakje. Alle drie uit de maffe marathon van de Bijenkorf.


Last but not least, heeeele mooie laarsjes! Ook uit de maffe marathon. Ze zijn grijs en van suede, eerst €160,00 en nu €76,00. Ik ben er zo blij mee!

Nu het mooie weer nog en dan maar eens op pad voor de eerste shorts, topjes en bikini’s!

6 thoughts on “Shoplog

  1. Wat een leuke shoplog! Ben je in Den bosch wezen shoppen bij Tally weijl toevallig? Soms hebben ze daar echt super leuke items tussen zittenπŸ™‚ mooie laarsjes!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

