Diary #8

Jaja, het is alweer tijd voor een diary! Ik kan wel zeggen dat ik een heel heel fijn weekje heb gehad, zo mogen ze van mij wel vaker zijn.
Zaterdag ben ik uiteten geweest, zondag en maandag pasen gevierd met en bij mijn vriendje, dinsdag een dagje school, woensdag vrij en die dag goed besteed aan lekker shoppen, donderdag weer een dagje school (leuk netwerk evenement, met gratis wijn dus mij hoor je niet klagen!), en vrijdag weer vrij! Vandaag werk ik en vanavond ga ik lekker wat drinken met vriendinnetjes.


Bloemetjes op tafel


Geslapen met een vlecht in, dus krullen!


Pasen bij mijn vriendje thuis, jammie!


Nieuw nagellakje van de Hema, lekker fel en zomers!


What to wear…. enorme puinhoop gemaakt in de badkamer, en het daarna weer allemaal netjes opgeruimd.


Deze spulletjes hebben jullie al voorbij zien komen in de shoplog van gister.


Nieuw armbandje toch nog op de foto gezet, in het echt is hij veel mooier, trouwens.


Nieuw Essie lakje op mijn nagels. In het echt is hij iets feller.


Mijn lookbook voor Gent! Verslag met allerlei bonnetjes, foto’s en tekeningen erbij voor school! Hopen op een studiepunt!

Fijn weekend allemaal! X

5 thoughts on “Diary #8

  1. Wat een leuke diary! Dat lookbook wat je gemaakt hebt van Gent ziet er tof uit! Mooi die krullen bij je, ideaal als ik met een vlecht slaap dan houdt ik stro over haha!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

