Bodieboost #11 – Food Diary

Deze week begon goed, werd toen eventjes heel rot (vandaar ook dat er geen posts online zijn gekomen) maar ik heb hem ook weer heerlijk afgesloten. Ik ben weer helemaal happy en er komen dus weer volop blogjes aan! Te beginnen met mijn food diary!

Het is best goed gegaan deze week! ik moest de hele week voor mezelf (en huisgenootjes en vriendje) koken en dat is goed gegaan! Daarnaast heb ik meer fruit gegeten, hoewel dit aan het eind van de week weer wat meer had kunnen gebeuren en ik heb gezonde keuzes gemaakt. Γ‰n minder sinaasappel roomyoghurt gegeten haha.

Zondag:
Om half 10 stond ik op en ontbeet ik met een schaaltje sinaasappelyoghurt en 2 koppen groene thee. ‘s Middags maakte ik 2 panini’s van pistoletjes met ham, kaas en pesto en daarbij dronk ik ook 2 koppen thee. Ik at nog een appel en dronk een flesje cola light. Ik zorgde voor het diner deze avond! Quiche met hamblokjes, paprika, champignons, ui en kaas. Daarbij at ik een stukje breekbrood met kruidenboter.

8559590983_a78f48bf6a_c_large

Maandag:
Maandag had ik de hele dag school, tot 6 uur. Ik begon de dag met een kersenyoghurtje en at om 10 uur een banaan. Om 12 uur lunchte ik met 2 krentenbollen en ‘s middags nam ik nog een appel. Ik at aardappeltjes met vissticks en boontjes om half 7. Ik dronk nog 2 koppen groene thee en een schaaltje karamelvla van optimel. Ik weet dat optimel niet goed is maar het was in de aanbieding bij de AH, ik vind het lekker en zo af en toe vind ik het wel kunnen!

Dinsdag:
Dinsdag was alweer een lange dag. Ook had ik woensdag een tentamen waardoor ik het heel druk had. Ik ontbeet met sinaasappel yoghurt, at om 11 uur een appel en om 1 uur lunchte ik met een sesambagel en een krentenbol. Om half 3 at ik een trosje druiven en om 6 uur at ik pannenkoeken met appelstroop en wat poedersuiker. ‘s Avonds at ik nog een bakje pinda/amandel/zonnebloempit mix.

Woensdag:
Ik kreeg slecht nieuws deze dag, vandaar dat ik niet zoveel gegeten heb. Ik ontbeet met een beetje sinaasappelyoghurt en om half 11 dronk ik een kop thee en at wat druiven. Om half 1 at ik een krentenbol en mueslibol en ik at ‘s avonds een caesar salad.

Tumblr_m6wqagwsf21qdquqyo1_500_large

Donderdag:
Een schaaltje perzik/maracuja yoghurt als ontbijt. Ik lunchte met tomatensoep en een pistoletje met kaas en een krentenbol. Tussendoor at ik een paar druiven en ‘s avonds at ik pasta met kip, ui, champignons en pesto-tomatensaus.

Tumblr_ml6q7aeo5k1rcn7ino1_500_large

Vrijdag:
Sliep ik lekker uit want ik was vrij! Ik ontbeet/lunchte pas om 1 uur. 2 warme danerolle croissantjes uit de oven, een schaaltje vanilleyoghurt en een glas jus d’orange. Om 4 uur at ik wat druiven en om 7 uur ging ik weer lekker sushi eten met mijn vriendje! Ik at veel sushi, wat stukjes vlees en gebakken groenten, zoete broodjes en gebakken ananas. Ik dronk een cola light en na at ik 1 bolletje citroenijs.

Zaterdag:
Ik ontbeet om 11 uur met een afbakbroodje met kaas en een schaaltje vanilleyoghurt. Om 4 uur at ik in de pauze van mijn werk 2 mueslibollen. ‘s Avonds maakten we zelf pizza met vers pizzadeeg. We deden er tomatensaus, ui, champignon, ham, kaas en mozzarella op. ‘s Avonds at ik nog een stukje kruidenboter stokbrood.

Cs1_9034_kopia_50a36e5d9606ee20c6a19095_large

Wat vinden jullie van mijn week? Zien jullie ergens verbeterpunten?
Bron foto’s.

2 thoughts on “Bodieboost #11 – Food Diary

  1. Ik vind dat je redelijk gezond eet….toch in vergelijking met mijn menu’sπŸ™‚. Ik snoep veel te veel tussendoor, vooral chocolade (dat kan ik Γ©cht niet laten. wil ik ook niet laten)

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

