Diary #9

Doordat mijn telefoon kapot is geweest (ik heb hem inmiddels weer terug!) en ik gewoon heel veel op school heb gezeten heb ik niet zo heel veel foto’s gemaakt de afgelopen tijd. Toch vind het na ruim twee weken toch wel weer tijd om ze met jullie te delen. Enjoy!


Jammie, Vifit na het werk tijdens het wachten op de trein.


Finally: ZON!


Lekker! Gekregen van mijn huisgenootje.


Ceasar salad van de AH. Best lekker.


Dit was nog veel lekkerder! Sushi eten bij Suki in Tilburg met mijn lieve vriendje.


En daarna heerlijk Gooische Vrouwen kijken in bed met kaarsjes aan. Ik heb alle seizoenen op DVD en vind het een hele leuke serie. Na lang aandringen heb ik mijn vriendje zo ver gekregen om er ééntje mee te kijken en nu vind hij het ook heel leuk en kijken we alles!


De dag erna lekker in de zon op het terras, Liefmans!


Grote haast dus ontbijtje op school: activia yoghurt met cornflakes. Had deze nog nooit op, maar het is erg lekker.


Ik fietste van mijn ouders thuis naar de stad voor mijn werk (45-50 minuten fietsen), doe het bijna nooit maar de zon scheen en ik had eigenlijk helemaal geen geld voor de trein. Het was best wel lekker en mooi dus misschien ga ik dit wel vaker doen!

Fijn weekend nog allemaal!

8 thoughts on “Diary #9

  1. Liefmans “on the rocks”? Heb ik ook eens gedronken, lekker verfrissend! En die chocolade van Milka: mmm! Wat een leuk blogje😉

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

