Diary #10

Zo, maar meteen weer een diary! Ik heb het heel druk gehad maar heb nu meivakantie, jeej!
Naast alle drukte (schooldagen van half 9 tot 6 bijvoorbeeld..) heb ik ook nog leuke dingetjes gedaan en daar natuurlijk foto’s van gemaakt.


Samen met een vriendin en klasgenootje organiseerde ik weer de catering van de opendag van mijn opleiding International Lifestyle in Tilburg. Deze keer hadden we allerlei verse sapjes en smoothies in glazen weckflessen, met daaraan kaartjes met eigenschappen van de opleiding.


‘s Ochtends iets voor half 9 op de Fontys campus in Tilburg, het zonnetje scheen al heerlijk!


Lekker en gezond sapje. Aan de sapjes van Healthy People wordt helemaal niets toegevoegd, gewoon puur fruit.


Woensdagochtend moest ik naar de dokter, ik had al 2 weken last van verkoudheid en pijn aan mijn oren. De pijn aan mijn oren werd steeds erger en ik hoorde ook bijna niets meer met één oor dus toch maar even langs de huisarts. Ik bleek weer eens een dubbele oorontsteking te hebben (ik heb er vaker last van..) dus op naar de apotheek voor antibiotica.


Lekker fel en zomers kleurtje op mijn nagels.


Mama moest naar de tandarts en ik reed eventjes mee, lekker de Grazia lezen in de wachtkamer.


En daarna nog even wat winkels in! Ik kocht onder andere deze mooie bikini, waar ik heel heel erg blij mee ben!


En daarnaast ook nog deze tas!


In de bus in Maastricht, op naar mijn vriendje! Die studeert en woont er op kamers.


Lekker weertje, dus bbq’en op het dak! Eerste bbq van dit jaar voor mij, jammie!

Ik beloof jullie snel weer andere blogposts dan diary’s! Fijn weekend! X

7 thoughts on “Diary #10

Laat je een reactie achter? :-)

