Gala

Binnenkort, half mei, heb ik weer eens een Gala! Namelijk het verenigingsgala van de studentenvereniging van mijn vriendje. De dresscode is ‘black tie’ : heren in rokkostuum (pinguin pak) en dames officieel in een lange jurk. Het is in een kasteel en drank en eten is onbeperkt. Beloofd een mooi feestje te worden, dus! Helaas heb ik geen geld voor een lange jurk (voor een mooie ben je €100+ euro kwijt) dus ga ik toch voor een korte, maar wel nette jurk met een donkere panty en mooie hakken. Die heb ik gevonden bij H&M, hoop ik!
Ik heb deze besteld en hoop heel erg dat hij mooi zit in het echt!


Wat vinden jullie ervan?

3 thoughts on “Gala

Laat je een reactie achter? :-)

