Lekker weer receptje

Wanneer het lekker weer is, ik heel de dag in de zon heb gezeten of net van het terrasje afkom heb ik vaak geen zin meer om uitgebreid te koken in de warme keuken, en vooral niet om heel zwaar te eten. Laatst was ik bij mijn vriendje en na een avondje barbequen vonden we het de volgende dag tijd om lekker gezond te eten, om zo een beetje te detoxen na al dat vlees (mannen studentenhuis en mannen eten vlees, vÊÊl vlees) .

We gingen samen naar de winkel en maakten een heerlijke salade voor 4 personen.
Wat gaat er op het boodschappenlijstje?
– Sla naar keuze, wij hadden jonge bladsla met rucola
– Pasta naar keuze, wij namen penne
– Komkommer
– Feta of witte kaas blokjes op olie
– Gerookte zalm
– Honing mosterd dressing
– (Meergranen)stokbrood
– Kruidenkaas

Tumblr_mjq4qycgqs1rojiz2o1_500_large
Helaas geen eigen foto, het was iets te snel op! Wanneer ik dit weer maak, zien jullie mijn fototje terug in mijn diary!

Het maken is niet zo moeilijk, je kookt de pasta gaar en snijd de zalm en komkommer in stukjes. Dit doe je bij de sla en meng je met honing mosterd dressing, zo veel als je zelf maar wil. Nu alleen nog even de pasta er doorheen mengen en er lekker een stukje stokbrood bij eten!
Lekker en snel klaar.

PS. Natuurlijk hadden de mannen hier niet genoeg aan en wilden toch vlees, dus zij aten er nog huzaren salade bij, haha.

Laat je een reactie achter? :-)

