Diary #11

Weer tijd voor een diary vol met foto’s die ik de afgelopen week heb gemaakt! Ik heb een lekker weekje gehad, van alles gedaan voor school, gewerkt, gefeest en lekker uitgerust. Ik kan er weer tegenaan komende week!


1.  Alweer met zijn tweetjes uit eten, dat vind ik echt een van de leukste dingen samen! We hadden wat te vieren en besloten dat het wel weer tijd was om weer eens naar Humphreys te gaan. Het was heel erg druk en er gingen wat dingetjes fout maar we hebben wel erg lekker gegeten!
2. Koninginnedag/Koningsdag! Ik had geen oranje outfit aan, namelijk een zwart jurkje met een zwarte panty, zwarte laarsjes en een zwart leren jasje,  dus ging ik voor de oranje accessoires. Een ring, armbandje van Orange Babies en Essie Tart Deco op mijn nageltjes.


1. Samen met 2 vriendinnetjes tijdens koninginnedag. We waren in Den Bosch die dag, errrg leuk was het weer!
2. Ik ben de laatste tijd erg vaak in Maastricht, hier stond ik op de bus te wachten om naar het centrum te gaan, even snel shoppen. Ik was te lui om te lopen haha.


1. Veel in Maastricht zijn betekend voor mij ook veel en lang met de trein reizen. Vaak heb ik honger en moet ik lang wachten voor mijn overstap, vaak ga ik even iets halen bij de AH to Go. Soms een broodje, een sapje, maar ook heel vaak iets ongezonds. Deze keer ontdekte ik iets nieuws, wat heel erg lekker is! Ze hebben bakjes met allerlei soorten notenmix. Ik nam er eentje met amandelen, gedroogde cranberries en yoghurt rozijntjes. Heerlijk! Ze kosten trouwens €1.75 voor een bakje van 110 gram.
2. Ik kocht nog een nieuwe bikini bij de H&M, ik vind hem echt heel leuk! Het broekje wat er officieel bijhoort (met hetzelfde printje) vond ik wat te hoog, dus ik heb er een normaal felroze broekje bijgekocht.


1. Weer begonnen met hardlopen! Het moest er eindelijk eens van komen en het was erg mooi weer en ik heb de laatste tijd veel zin om te bewegen, dus daar ging ik! Mijn tijd kan véél beter, daar ga ik dus aan werken. Het rondje wat ik liep was wel erg fijn, dus dat ga ik vaker doen!
2. Dit is onder andere een stukje uit het rondje. Mooi, fijn en rustig.


1. ‘s Ochtends voor mijn werk was het al lekker weer, en dus at ik mijn ontbijtje lekker buiten. Normaal ontbijt ik altijd met yoghurt, dus dit was een uitzondering. Groene thee, 2 crackers met smeerkaas en een appel in stukjes.
2. YUM! Mijn eerste aardbeitjes van dit jaar. Heerlijk! Heb ze natuurlijk zo los gegeten, maar ook op een beschuitje en in de yoghurt, zo lekker!

Fijne week! X

7 thoughts on “Diary #11

Laat je een reactie achter? :-)

