Healthy lifestyle

Als jullie mijn blog al een tijdje volgen weten jullie dat ik druk bezig ben geweest met Bodieboost. Ik ben wat kilotjes kwijtgeraakt en die ben ik nu nog steeds kwijt. Toch wilde ik het anders aan gaan pakken. Met alleen gezond eten en net iets te vaak zondigen, kom ikย  niet op tijd aan die bikini body! Tenminste, niet op tijd.

Tijd voor wat sport! Ik ben eindelijk weer begonnen met hardlopen, en wat ben ik daar blij mee! Het is zo heerlijk en ik snap niet waarom ik het zo lang niet heb gedaan. Gelukkig was het met mijn conditie niet zo heel slecht gesteld en heb ik in de afgelopen week alweer 4x gelopen, waarvan 3x bijna 5K. Ook mijn tijden zijn niet zo slecht als ik ze had verwacht, dus ik ben helemaal blij. Daarnaast fiets ik veel en heb ik ook weer eens een 30 day shred workout gedaan.

Qua eten heb ik mijn patroon een beetje veranderd. Bij Bodieboost moest ik me houden aan 2x alle families per dag. De families zijn zuivel, koolhydraten, eiwitten, groente en fruit. Ik merk dat als ik veel sport dat ik dan meer behoefte heb aan koolhydraten, vooral ook als ik daarnaast zulke lange dagen op school maak. Natuurlijk eet ik wel erg gezonde dingen en wil ik me houden aan maximaal 2 keer per week iets lekkers eten.
Ik houd bodieboost wel in mijn achterhoofd hoor, ben er toch onbewust nog wel mee bezig, maar toch eet ik af en toe wat extra’s.

Een voorbeeld van een dag is een ontbijt van magere yoghurt met muesli met gedroogde appel en banaan, rozijntjes en kokos als ontbijt. Daarna eet ik een appel. Als lunch 2 pompoenpit broodjes met kruidenkaas. ‘s Middags eet ik een handje gezouten noten en ik eet als diner een wrap met gehakt, kruiden, wokgroenten, sla en chilisaus. Daarnaast drink ik heel veel water, een beker thee en een glas cola light.

Ik erg graag yoghurt, muesli, pindakaas, veel vers fruit, noten, donker brood, krentenbrood en salades.ย  Allemaal erg gezond denk ik zo. Ik hoop dat het mij zo gaat lukken mijn doel te bereiken voor ik op vakantie ga, over 71 dagen. Ik houd jullie op de hoogte!

5 thoughts on “Healthy lifestyle

Laat je een reactie achter? :-)

