BikiniBodie Moodboard

Charlotte van Bodieboost daagt via haar blog iedereen die bezig is met gezond leven, eten en sporten uit mee te doen aan allerlei challenges. Eentje daarvan is de BikiniBodie Challenge, fit for summer dus! Ik wil niets liever dan dat, dus doe ik erg goed mijn best!

Een van de opdrachten is een moodboard maken ter motivatie. Waar je naar kunt kijken als je even geen zin meer hebt, want juist op dat moment moet je doorzetten. Maar natuurlijk kun je er ook naar kijken als je er juist zin in hebt, even een bevestiging van hoe goed je bezig bent, en naar welk doel je toe gaat! Natuurlijk heb ik een moodboard gemaakt, en die wil ik graag met jullie delen. Hopelijk raken jullie ook gemotiveerdπŸ™‚

Maak je ook een moodboard? Laat dan even een linkje achter bij de comments, ik ben heel benieuwd!

7 thoughts on “BikiniBodie Moodboard

  1. Wel, ik geloof dat ik de jouwe overneem voor mezelfπŸ˜‰ ik heb mijn Snickers meteen weggelegd..

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

