Diary #12

Nummer 12 alweer! Ik had afgelopen week geen meivakantie meer maar ik hoefde toch maar 2 dagen naar school. Daarnaast ben ik wel druk geweest met het zoeken van een stage, heb ik een feestje gehad en heb voor de laatste keer gewerkt bij de Hunkemöller.


Deze foto maakte ik tijdens een lekker rondje hardlopen, vroeg in de ochtend maar wel al een strak blauwe lucht en het zonnetje.


Ik ging even de stad in en vroeg op instagram of ik deze broek moest kopen of niet. Kreeg alleen maar positieve reacties en ik vond hem zelf ook wel heel erg leuk, dus ik heb hem gekocht.


Ik kocht ook een nieuwe sjaal (H&M) en trui (Vila) die je hier een beetje ziet.


Salade gemaakt. Met pasta, sla, komkommer, zalm en feta.


Weer tijdens het hardlopen!


Mijn BikiniBodie moodboard.


Verse ananas schoonmaken is altijd een rotklusje, toch is het het zeker waard. Ik vind verse ananas echt heerlijk!


Smaak van het hardlopen weer helemaal te pakken! Ik loop altijd met de Nike+ app, heel fijn dat alles wordt bijgehouden. Hoe ver, snel en waar je loopt bijvoorbeeld, en hoeveel calorieën je verbrandt.


♡! Hier zie je trouwens ook mijn nieuwe ketting, als je goed kijkt!


En vandaag was mijn laatste dagje bij de Hunkemöller. Het was een proef van het hoofdkantoor voor extra hulpen, een contract van 3 maanden: heel jammer, want het is super leuk werk!

Fijne avond en zondag nog allemaal! X

8 thoughts on “Diary #12

  1. Die broek op de tweede foto ziet er leuk uit!
    En een beetje een rare vraag maar woon je in die stad waar die hunkermoller is? (weet niet of ik mag zeggen welke stad dat is vandaar dat ik het zo vraag, haha)

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

