Mango!

Druilerige zondag middag: al veel voor mijn studie gedaan, al hard gelopen en lekker uitgebreid gedoucht, wat kan ik dan nog anders doen dan lekker met mijn laptop de bank op te gaan?
Als student zit ik altijd wel een beetje krap bij kas, toch gebruik ik altijd wat van mijn geld voor kleding, accessoires en beautyspulletjes. Op dit moment heb ik echt even heel weinig geld, en toch heb ik het weer voor elkaar gekregen een wishlist samen te stellen bij Mango. Wel een bescheiden dit keer.

Tas €29,99 / Top €24,99 / Vestje €44,99 / Zonnebril €12,99 / Sandaaltjes €17,99 / Shorts met print €29,99 / Rode shorts €19,99 / Armbandje €12,99 / Jasje €54,99 / Ketting €29,99

5 thoughts on “Mango!

  1. Awel, ik kocht net een make-up tasje en armbandje bij Mango🙂 ik poste er vandaag een blogje over!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

