Summer is coming

summerloveee | via Tumblr * Shopping  | via Facebooksolo | via Tumblr Tumblr
yummi Bags ♥♥ حقائب | via Facebook
 Tumblr  ✽  | via Tumblr
Summer | via Tumblr » Back to basics Seams for a Desire
Isabel | Tuula Likes | Tumblr
En daar ben ik super blij mee! Mei klinkt nog lekker lente-achtig maar over 3 weken is het gewoon al juni, JUNI! Over 49 dagen heb ik zomervakantie en over 67 dagen ga ik al naar Kos! Misschien heb ik daarna nog iets HEEL leuks in het vooruit zicht, mijn vriend en ik willen graag samen nog een weekje weg. Griekenland, Spanje of Portugal misschien. I’ll keep you updated!
Bron foto’s

Q: Ga jij ook op vakantie en zo ja waarheen, of ga je gewoon lekker thuis relaxen en leuke dingen doen? En heb je nog leuke tips voor een leuke bestemming voor mij en mijn vriendje?

8 thoughts on “Summer is coming

  1. Heerlijke zomerfoto’s ! Momenteel staat er nog geen reis ingepland, maar daar komt binnekort verandering in😉

    Like

  2. Ik wil ook echt zomer! Ik ga in juni op stedentrip naar Krakau en in augustus naar Cyprus voor een lekkere luier/strandvakantie. Verder is het de bedoeling dat ik in juli vakantiekampen ga begeleiden voor Simbo en daar heb ik mij voor verschillende bestemmingen opgegeven dus dat is nog een verassing…En dan in september naar Zuid Afrika voor een langere periode🙂

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

