Healthy living: challenge

Ik ben, al zeg ik het zelf, al best goed bezig met gezond leven. Ik sport veel (hardlopen en oefeningen thuis) en eet bijna alleen gezonde dingen (naast 2 uitzonderingen per week, die ik mezelf toesta). Toch zijn er een aantal dingetjes die ik nog wil verbeteren, en omdat ik het wat veel vind dit allemaal tegelijk te doen wil ik het anders aanpakken. Ik wil mijn challenges verspreiden over een aantal weken. Te beginnen met week 1, nu dus: Weg met de avondsnack!

Tumblr_mcl1c7k6b61r5ya2yo1_500_large
Bron

Deze week ga ik beginnen met niets meer te eten na het avondeten. Als ik op mijn studentenkamer ben heb ik hier niet zoveel problemen mee omdat we hier vaak later eten en ik ook geen mensen om mee heen heb die ‘s avonds wat lekkers bij de koffie of voor de tv eten.
Wanneer ik thuis bij mijn ouders of bij mijn vriend ben is dit wat anders, hier is het wat normaler nog wat te eten en dan doe ik dit ook sneller. Ik wil dit niet meer gaan doen omdat ik ‘s avonds eigenlijk bijna nooit honger heb en het dus bijna altijd onnodig is!
Al eet ik meestal wel gezonde dingen, ik vind het geen prettig gevoel om met een erg volle maag naar bed te gaan. Zondag en gisteravond is het me in ieder geval al goed afgegaan!

Q; Doet er iemand met me mee? of heb je een ander doel?

3 thoughts on “Healthy living: challenge

  1. Ik doe graag met je mee! Maar met wat precies? Met de late-night-snacks (na het avondeten) te schrappen? Grote uitdaging voor me, maar ik wil ze wel aan gaanπŸ˜‰

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

