Victoria’s secret

Zoals jullie waarschijnlijk allemaal wel weten is er sinds vorig jaar een Victoria’s Secret beautyshop op Schiphol. Ik ben er één keertje speciaal naar toe gereisd, veel minder vaak dan ik eigenlijk zou willen! Over 2 maandjes ga ik heerlijk op vakantie naar Kos en vlieg ik weer een keertje via Schiphol. Dat betekend dat ik weer lekker wat spulletjes kan kopen bij Victoria’s Secret. Om alvast in de stemming te komen..

Pink

Ik wil in ieder geval graag een mooie bidon kopen, als ze sportkleding hebben daar wat van en natuurlijk nog een bodysplash!
Q; Ben jij ook fan van Victoria’s Secret?

6 thoughts on “Victoria’s secret

  1. Heerlijk die VS op Schiphol. Ik ben ook echt fan♥ vooral die bodysplashes mmmm Ik gebruik de Vanilla echt vaak. En ik heb 1 hele mooie bikini, wel wat duurder (ong €60) maar zo mooi! Die Bidon ziet er gaaf uit!

    Like

  2. Toen ik naar New York was geweest, heb ik mij een hele voorraad aan slipjes en strings gekocht😀 haha. Die zitten echt zo lekker comfortabel ! Ik wil er nog !!!

    Like

  3. Ah dat wist ik niet, inderdaad een goede reden om eens naar schiphol af te reizen…
    En leuk dat je naar Kos gaat, ben ik vorig jaar geweest! Is een heel gezellig eilandje, veel plezier vast!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

