Wat zal het worden?

Ik vertelde al dat ik naast Kos met vriendinnen, waarschijnlijk ook nog met mijn vriend op vakantie ga. Omdat we allebei al een keertje gaan, willen we iets wat niet te duur is, maar waar wel lekker weer is en waar we een weekje kunnen genieten van zon, zee, strand en elkaar.
Ik heb al een heleboel research gedaan (mijn vriend helaas iets minder haha, mannen..) en ben helemaal enthousiast geworden!

Ik heb al heel wat leuke en mooie plekjes gevonden. Ik heb ook al wat research gedaan via Zoover en ze lijken allemaal heel okΓ© te zijn, en dat voor een mooi prijsje! Nu nog kijken wat mijn vriendje er van vind, en wat we eventueel gaan kiezen.


Appartementen Theodosis in Malia op Kreta


Appartementen Athina in Kalamaki op Zakynthos


Appartementen La Playa, Malia Kreta


Hotel San Antonio, Malta


Hotel Galeri Resort, Alanya Turkije


Appartementen Club Martha’s, Cala d’Or Mallorca

Q; Zijn jullie wel eens in een van de plaatsen geweest? Zo ja, wat vond je er van? Aanraders?

6 thoughts on “Wat zal het worden?

  1. Ziet er goed uit allemaal. Ik denk dat het er ook een beetje vanaf hangt wat je wilt doen en zien. Bij Kreta denk ik meteen aan Chesonissos maar ik weet ook dat dat nergens op slaat. Over Malta heb ik ook goede dingen gehoord. Ik geloof dat ik zou kiezen voor Zakynthos, omdat het eens wat anders is en het mij super mooi lijkt.

    Like

  2. Ik ben intussen al verschillende keren naar Turkije, Kreta en Mallorca geweest… Dat waren voor mij echte zon-zee-strand vakanties, dus nam ik een 4 of 5 sterren hotel. Die appartementen zien er mij ook heel erg leuk uit!! Maar dus geen ervaring mee. Qua land raad ik Kreta of Mallorca aanπŸ˜‰ En dan bedoel ik qua natuur. Kreta is echt heel erg mooi

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

