Diary #13

Ik heb een fijne week gehad! Maandag en dinsdag waren lange schooldagen, maar we hebben heel veel kunnen doen zodat we alles af hadden voor een Go/ No go deadline donderdag. Woensdag had ik een heerlijk dagje vrij en ging ik naar mijn ouders. Donderdag werkte ik op school, ik hielp tijdens de proefstudeerdag. Vrijdag had ik nog een aantal uurtjes school en daarna reed ik met de auto naar mijn vriendje thuis, zijn vader was jarig dus feestje! ‘s Nachts reden we samen terug want we moesten zaterdag nog helemaal naar Maastricht reizen. Zaterdag hadden we namelijk gala! Het was het gala van de studentenvereniging van mijn vriend. Het werd gehouden in grotten, omgebouwd zodat er in gefeest kon worden. Het was heel heel heel erg leuk, en er is ook heel erg veel gedronken, daar ben ik dus vandaag de hele dag van aan het bijkomen, hihi. Gelukkig hebben we morgen nog een dagje vrij om eventjes bij te komen!


In een reisboekje kijken die we binnenkregen. Kijken voor de vakantie met mijn vriend!


Ik probeerde mijn make-up, haar en sieraden alvast voor het gala! Dit werd het.


Heerlijke pasta. Tagliatelle met kip, spekjes, champignons in bospaddenstoelensaus.


Lekkere lunch tijdens de proefstudeerdag.


Verjaardag! Aan het water, moest nog rijden natuurlijk!


Samen met 5 mannen in rokkostuum onderweg naar de bus naar het gala, chique he?


Het heerlijke katerontbijtje the day after.ย Het was hard nodig, laten we het daarop houden hihi.

De officiele foto’s van het gala komen nog, dus als er een leuke bijzit dan zullen jullie die zeker zien. Fijne zondag, en vrije maandag nog allemaal! X

5 thoughts on “Diary #13

  1. Hey Simone! Eindelijk heb ik tijd om alle blogjes van het spam je blog artikel te bekijken, je hebt een erg leuke blog! En wat zag je er mooi uit op je gala๐Ÿ™‚

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

