Gratis kaartje sturen

Ik vind het altijd heel erg leuk om een kaartje per post te krijgen. Gewoon omdat je het niet verwacht en omdat je het altijd kunt bewaren, en in het zicht kun zetten.
Ook vind ik het heel leuk om kaartjes te geven. Gewoon zomaar aan mijn vriendje, aan mijn moeder, aan vriendinnen of andere familie.
Af en toe kom ik via allesvoorniks een site tegen waarvan je eenmalig een gratis kaartje kunt sturen en dat doe ik dan ook altijd. Gister kwam ik er weer een tegen en ik heb meteen zelf een fotokaart gemaakt met daarop een foto van mij en mijn vriend. Morgen wordt hij al bezorgd, dus dat is lekker snel en dat helemaal gratis!


Deze foto heb ik op mijn kaartje laten drukken!

Op kaartjeversturen.nl kun je een standaard kaart kiezen, of zoals ik een fotokaart maken. Je kunt er tekst in laten zetten en ook nog op de voorkant laten drukken als je wil. Wanneer je de kaart af hebt, kun je je aanmelden en dan krijg je een code waardoor je kaartje helemaal gratis wordt. Je betaald zelfs geen verzendkosten.

Dus: wil je iemand verrassen op een simpele manier? Stuur een lief kaartje!

4 thoughts on “Gratis kaartje sturen

Laat je een reactie achter? :-)

