Healthy living update

Ik kan jullie alvast vertellen dat de challenge waarover ik het vorige week had, is gelukt!
De hele week heb ik niet na het avond eten gegeten of gesnoept.
Ik had er niet veel moeite mee dus ik ga het proberen zo vaak mogelijk te blijven doen.

Het gezond eten gaat door de weeks ontzettend goed. Ik ben dan op kamers en eet de hele dag gezond, en kook vaak ook een gezonde maaltijd voor mezelf. Ik koop ook geen ongezonde dingen waardoor ik niet in de verleiding kom. Kennen jullie het gevoel dat als je alleen gezonde producten op de band van de supermarkt legt? Voelt goed he? Ik ben dan echt een beetje trots op mezelf. Gister kocht ik bijvoorbeeld magere yoghurt, bananen, een notenmix, appels, meergranen broodjes, bruin brood, zalm, groenten en zilvervliesrijst.

Dat zijn dan ook een beetje de producten die ik door de week veel eet. Fruit probeer ik wel af te wisselen. Bananen, appels, aardbeien, druiven en ananas. Ook mijn ontbijtje wissel ik af. Griekse yoghurt, magere yoghurt of sinaasappelyoghurt. Ik eet er af en toe muesli in, met kokos, gedroogde appel en banaan en rozijnen.

Het weekend ging ook goed qua hoeveelheid, ik heb niet veel gegeten, maar wel ongezond. En daarnaast heb ik heel erg veel gedronken haha. Ik vertelde al dat ik een gala had. Het was echt ontzettend leuk en je kon onbeperkt drinken: wijn, bubbels en sterke drank. Dat heb ik dan ook gedaan.. haha. Daarvoor legden we een stevige bodem met pizza en de dag erna begon ik met eitjes en spek. Niet heel gezond dus.

Ook het sporten is wat minder gegaan, met dit weer heb ik gewoon Γ©cht geen zin om hard te lopen. Daarnaast zit ik ontzettend veel op school. Lange dagen van half 9 tot 6 of 7 zijn meer regel dan uitzondering. Hier moet ik dus weer aan gaan werken!

Q; Doet er iemand met me mee, hoe gaat het bij jullie?

8 thoughts on “Healthy living update

  1. Ik probeer het ook een beetje! Zit helaas nog niet op kamers dus veel verleiding van alle dingen die m’n moeder koopt… Maar dat geeft niet, als het het grootste gedeelte van de tijd maar goed gaat toch?;)

    Like

  2. Dat is zeker zo! Het scheelt zo veel als je er in ieder geval al mee bezig bent. Ik weet hoe lastig het is om thuis alles te weerstaan haha. Moeders willen je toch altijd verwennen, en willen dat je goed eet!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

