Crisis

De laatste tijd heb ik het echt gehad met mijn kleding. Ik koop af en toe wel wat leuke nieuwe dingen, maar al mijn oude dingen waarmee ik ze kan/moet combineren zijn gewoon niet leuk. In de winkel zie ik zoveel leuke dingen dat ik gewoon niet meer weet wat ik moet kopen en ik heb eigenlijk ook helemaal niet zoveel geld.
Het liefst zou ik gewoon al mijn kleding weggooien en alles opnieuw kopen, inclusief basics.

Ik heb eens een paar uurtjes nagedacht, in mijn eigen kast gekeken en vooral veel outfits op lookbook bekeken. Wat wil ik nu eigenlijk? Ik ben er achter gekomen dat ik vooral van rustige items houdt, vrouwelijk. Soms wel iets stoerdere items, maar deze dan wel altijd vrouwelijk gecombineerd. Ik wil een mooi zomerjurkje, nieuwe sandaaltjes, een mooie nude top (ik heb gister een hele mooie gezien bij de H&M maar ik had /heb helaas geen geld..), een leuke shorts met printje, een nieuwe mooi aansluitend leren jasje, mooie witte blouse en een nude blazer.

Q; hebben jullie dat ook wel eens? een hekel aan al je kleding, en niet meer weten wat je dan precies wel wil?

6 thoughts on “Crisis

  1. Haha ja daar heb ik ook wel eens last van. De ene dag loop ik op m’n allstars, maar mijn stijl is meer wat netter. Wijde blousjes met een strakke broek en dan laarsjes ofzo. Maar die blousjes zijn echt irritant (zweet stofjes enzo), maar het is wel mijn stijl. Soms denk ik ook: misschien moet ik eens wat veranderen. Maar dat doe ik dan toch maar weer niet haha.

    Like

  2. Haha ja maar langzaam aan wennen helpt ook wel hoor…want 2 jaar geleden was het uitgesloten dat ik op allstars zou lopen en diedraag ik toch nou ook behoorlijk vaakπŸ˜‰. Maar als je je ergens niet prettig in voelt moet je het natuurlijk sowieso niet dragenπŸ˜‰

    Like

  3. Zo herkenbaar! Mijn kledingstijl is totaal aan het veranderen waardoor ik grotendeels verplicht ben om nieuwe stukken te kopen. Toch probeer ik mijn oude kleding af en toe eens te combineren met iets nieuws maar dat lukt niet altijd.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

