Sushi Suki

Ik schreef al eerder over sushi eten bij Sakana, in Den Bosch. Hier kun je heerlijke sushi en bijgerechten eten, maar het is er wel ontzettend druk en je zit heel dicht op elkaar.
In de tussentijd ben ik weer bij een aantal andere sushi restaurants wezen eten, namelijk in Tilburg. Ik zit hier op kamers en er zijn hier drie sushi restaurant in/ vlakbij het centrum. Vandaag wil ik graag mijn favoriet met jullie delen, namelijk Sushi Suki.

Sushi Suki is een sushi restaurant met een all you can eat concept.
Het restaurant ligt in het centrum van Tilburg en is heel gemakkelijk te bereiken, bijvoorbeeld met het openbaar vervoer.
Het restaurant is ruim opgezet, geen tafeltjes die nog geen 10 cm uit elkaar staan, maar echt de ruimte! Dit vind ik heel belangrijk omdat je vaak toch persoonlijke gesprekken hebt tijdens het eten.


Bron

Je mag hier per persoon 5 gerechtjes per ronde bestellen, zo vaak je maar wil!
De menu kaart is echt ontzettend uitgebreid. Ze hebben natuurlijk heel veel soorten sushi’s: nigeri, maki en handrolls in allerlei soorten. Alle sushi is hier ontzettend vers. Zo vers heb ik het nog nooit geproefd, je hoeft echt een moeite te doen om door te bijten. Daarnaast hebben ze een hele boel side dishes. Ossenhaas, lam,Β  loempiaatjes, kip, witvis, garnalen en bijvoorbeeld ook gefrituurde ananas en banaan, en zoete broodjes. Zo lekker!
Naast de kaart kun je ook nog een lekker bolletje ijs bestellen, wat gewoon zit inbegrepen bij de prijs.

Toen ik er was, samen met mijn vriend was het redelijk druk. Bijna alle tafels waren bezet, maar daar merkte we helemaal niets van, behalve dat het restaurant gewoon gezellig vol zat. Het eten kwam lekker snel, wat ik altijd heel fijn vind. Ook de bestelkaarten kwamen ze snel ophalen.

Ik bestelde vooral veel sushi, mijn vriend daarnaast ook heel veel vlees haha! Zalm, zalm/kaas en tonijn nigiri, komkommer, zalm en tonijn maki en de california maki en tuna roll zijn mijn favorieten. Daarnaast at ik heerlijke terriyaki zalm, ossenhaas, chili garnalen, loempia’s, gebakken champignons. Als laatste rondje bestelde ik zoete broodjes, gefrituurde ananas, gefrituurde banaan en als afsluiter een lekker bolletje citroenijs.


Bron

Zoals jullie kunnen lezen ben ik heel erg enthousiast en wanneer je een keertje in de buurt van Tilburg bent, dan moet je hier zeker gaan eten!

One thought on “Sushi Suki

Laat je een reactie achter? :-)

