Diary #14

Ik begon de week natuurlijk met een vrije dag op maandag. Ik vertrok vroeg uit Maastricht en ging lekker lunchen met een jarig vriendinnetje. Daarna pakte ik al mijn spullen en vertrok ik voor 2 weekjes naar Tilburg. Ik heb elke dag school gehad en hard mijn projecten gewerkt. Donderdag heb ik bij Seats2meet aan een apart project voor school gewerkt, heel fijn werken altijd daar. Vrijdag had ik een eindevaluatie voor mijn company. Een bedrijfje dat ik met 7 studiegenootjes heb opgezet dit jaar. We hebben een kookboek gemaakt met daarin recepten met eetbare bloemen, columns van experts, eigen foto’s en informatie over eetbare bloemen. Vrijdag hadden we dus een eindgesprek met de coach en we hebben al onze inleg terug! We hebben nog boekjes over, dus alles wat we nu nog verdienen is winst! Heel goed nieuws!
Daarna ben ik naar Drenthe vertrokken met mijn vriendje en vrienden/vriendinnen. Daar zit ik nu nog, dus jullie zien de rest van mijn foto’s volgende week🙂


In de trein vanuit Maastricht. Het is bijna 3 uur reizen van deur tot deur en dat is toch wel heel lang als je moe bent. Goed te zien ook op deze foto.


Lekker lunchen! Ik had een super lekkere tosti met ham/kaas/champignons/ui/paprika/ham en een gebakken eitje. Ik zat érg vol, dat snappen jullie.


Beetje een wazige foto en dat is maar goed ook, haha. We maakten de foto iets te laat op de avond: we kijken niet meer helder uit onze ogen, mijn krullen zijn uitgezakt en hij heeft zijn strikje al af. Maar: het was heel leuk, en deze foto is een leuke herinnering!


Weer tijd om gezond te doen! Zilvervliesrijst met wokgroenten en zalm in terriyaki saus voor mezelf gekookt. We hebben trouwens van die heerlijke lelijke ouderwetse borden op kamers, zoals je ziet.


Mooi Den Bosch! Vanuit Seats 2 Meet kijk je zo over Den Bosch heen.

Fijn weekend! X

3 thoughts on “Diary #14

Laat je een reactie achter? :-)

