Diary #15

Toch even een blogje, ik kan het ook gewoon niet laten!
Ik heb heel veel instagram foto’s gemaakt en die wilde ik graag even met jullie delen.
Ik heb een heerlijk weekendje Drenthe met mijn vriendje, zijn vrienden en vriendinnetje gehad.
We hebben (veel) gedronken, gegeten, lekker gezwommen en veel gelachen. Daarnaast heb ik de vakantie met mijn vriendje geboekt!! JEEEEJ, hierover later meer! Ik ben naar school geweest, heb met mijn vriendinnetjes gekookt, ben met een ander vriendinnetje sushi wezen eten en morgen avond ga ik samen met mijn vriend mijn ouders ophalen van Schiphol! Die komen namelijk terug van een weekje Kreta. Allemaal leuke dingen dus!


Mijn haar geknipt! Ik heb het altijd heel erg lang en moet er nog steeds heel erg aan wennen. Maar ach, het groeit wel weer aan. Wat vinden jullie van mijn badjas? Haha.
Ernaast zie je mijn lunch in de trein onderweg naar mijn vriend, want vanaf daar vertrokken we naar Drenthe. Niet zo gezond, maar het mocht een keertje van mezelf.


De eerste avond kookten we lekker en best gezond! Pasta bolognese met champignons. Erbij hadden we tomaatjes, komkommer, salade en stokbroodjes met kruidenboter. En bier.. haha. Voor mij een wijntje trouwens.Kaart en drankspelletjes. We hadden genoeg drank voor een week bij ons. Bier, wijn, champagne, limoncello, rum, berenburg en nog veel meer haha.


De reis terug was best wel een hel. Ik vertrok samen met mijn vriend op zondag omdat we allebei op maandag college hadden. De rest bleef nog wat langer dus we moesten sowieso met het openbaar vervoer. Om 2 uur liepen we aan, om half 3 gingen we met de belbus en zoals je ziet, was ik om 7 uur in Tilburg..
Fruitsalades in de aanbieding bij de Albert Heijn! Lekker! Ik had er een met appel, druif, ananas en.. één stukje mango.


Lekker vegetarisch koken voor mezelf. Pasta met ui, champignons, paprika en tomaten knoflooksaus.
Op school hebben we tussen alle gebouwen in een groot grasveld. We hadden een aantal uren vrij dus dat werd lekker in het zonnetje liggen.


Joehoe eindelijk weer zon.. helaas voor korte duur!
Vond dit mooie plaatje op weheartit, de app is er nu ook voor android en ik ben verslaafd!


Pasta pesto met vriendinnetjes maken. Pasta, spekjes, ui, pesto, mozzarella en rucola, Γ©n stokbroodjes met kruidenboter.


Lekker sushi eten met een vriendinnetje!

10 thoughts on “Diary #15

Laat je een reactie achter? :-)

