Vakantie nummer 2!

Ik ben zo ontzettend blij! Zoals ik jullie in februari al verteldega ik eind juli met mijn vriendinnetjes naar Kos! Een weekje feesten, zonnen, shoppen en gezelligheid. Dit is mijn derde feestvakantie alweer, twee jaar geleden ging ik naar Albufeira in Portugal en vorig jaar naar El Arenal in Mallorca.
Dit jaar wilde mijn vriend en ik ook graag samen op vakantie en zijn we wat rond gaan kijken. We wilden wachten op lastminutes omdat het nu allemaal erg duur is, totdat ik een mail kreeg van Neckermann: tweede persoon 1 euro op 16 all inclusive hotels wanneer je boekt op 25 mei.

Ik nam een kijkje en het bleken hele goede en mooie hotels te zijn, in tenerife, griekenland, malta, turkije en nog wat plaatsen. Mij maakte het niet zoveel uit waarheen, als het maar geen Kos was, maar mijn vriendje wilde heel graag naar Griekenland! We hebben het mooiste hotel uitgekozen en besloten het te proberen om te boeken!

Stipt 00:00 hebben we het geprobeerd, maar er was echt niet door heen te komen, om 03:00 hebben we het nog een keer geprobeerd maar toen was het systeem overbelast. Om 07:00 is het dan toch gelukt! We gaan naar Kreta!!

Begin augustus gaan we een weekje heerlijk genieten van de zon, de zee, het stadje, en van elkaar! We gaan naar Vasia Village, een luxe hotel in Sissi, een plaatsje vlakbij Malia op Kreta.

Ik heb er zo ontzettend veel zin in en het aftellen naar deze heerlijke zomer is begonnen!
Over 29 daagjes heb ik vakantie, over 46 dagen ga ik naar Kos en over 66 daagjes zit ik alweer in de zon in Kreta. Kan niet beter toch?πŸ™‚

7 thoughts on “Vakantie nummer 2!

  1. Fijn vooruitzicht! Geniet er maar van. Mijn vriend en ik gaan eind augustus naar Tenerife. Kijk er ook al naar uit. Eindelijk eens zon!

    Like

  2. Heerlijk, twee keer op vakantie! Maar zo’n aanbieding kun je natuurlijk niet laten liggen! Ik zou eigenlijk een weekje naar Tenerife gaan maar wegens de ‘crisis’ was dit gewoon niet te betalen voor mij, dus nu ga ik een paar dagen naar Londen. Hoewel Londen waarschijnlijk veel duurder zal uitpakken haha.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

