My favourites

Op verschillende blogs komt dit regelmatig voorbij, ik lees deze artikelen altijd en ik haal er altijd leuke inspiratie en ideetjes uit. Tijd om zelf ook een blogpost te maken over mijn current favourites: deze keer over eten!

Ontbijt
Tumblr_m0g74pgi4r1r8o6v0o1_500_large

Te beginnen met mijn favoriete ontbijtje. Griekse yoghurt met muesli, rozijntjes, gedroogde banaan, gedroogde appel, kokos en kaneel! Dit vult heel erg goed, zit vol vezels en is ook echt heel erg lekker. De laatste tijd ben ik alleen te lui om alles te kopen en een ontbijtje klaar te maken en eet ik gewoon yoghurt of yoghurt of kwark met een smaakje.

Snack
Tumblr_mfykgjl4sx1qkj4aro1_500_large
Ik eet vooral fruit tussendoor, soms wat zuivel en soms wat nootjes. Noten zijn erg gezond maar wel heel rijk aan vet. Te veel van dit vet is natuurlijk niet goed en daarom eet ik het niet iedere dag. Dat ik een student ben en niet zo heel veel heb te besteden en noten heel duur zijn heeft hier ook mee te maken, haha. Mijn favoriet is een notenmix met macadamia, cashew en amandel. Heerlijk! Wanneer ik even een joker momentje heb eet ik noten op een nog betere manier: chocolade notenmix! Amandelen met pure chocolade, hazelnoten in melkchocolade en rozijnen in witte chocolade. Te krijgen bij de Albert Heijn en HEEL erg lekker!

Film
Large
Ik was eerst helemaal niet van de films maar samen met mijn vriend kijk ik nu regelmatig een filmpje. Ik wilde The Impossible nog heel graag zien, het is een waargebeurd verhaal over een familie die de tsnuami in Thailand in 2004 meemaakt. Eerst maak je de heerlijke vakantie van de familie mee en daarna zie je hoe de tsunami de familie meeneemt en wat ze allemaal meemaken. Dit is super heftig, maar de film is wel ontzettend goed gemaakt. Het is geen luchtig filmpje wat je zomaar even kijkt, want hij zet je zeker aan het denken, maar toch vind ik het een aanrader.

Serie
Afscheid-mede-cursiste-credits-dinand-van-der-wal_large
Al jaren lang heb ik alle delen van Gooische Vrouwen op dvd. Het was al weer lang geleden dat ik ze bekeken had en vond het wel weer eens tijd worden. Na heel veel weken aandringen bij mijn vriend heb ik hem zover gekregen mee te kijken en inmiddels hebben we alle seizoenen weer gezien! Zo grappig, spannend en leuk om te kijken!

Sport
Large
30 Day Shred! Na een tijdje veel te hebben hardgelopen merk ik dat ik hier veel minder zin in heb met slecht weer. Het lukt me niet om mezelf naar buiten te slepen en ik wilde weer iets anders gaan doen. Ik las weer wat dingen over 30 day shred en baalde dat ik het niet heb afgemaakt, aangezien de resultaten zo goed zijn. Ik ben dus weer begonnen en wil het nu ECHT afmaken! Vanavond ga ik dag 3 doen, met héél veel spierpijn van gister haha.

Nagellak
Large
Koraal is de laatste tijd echt favoriet op mijn nageltjes! Helaas zijn de mijne niet van Chanel maar gewoon van Essence en de Hema. Die van de Hema kan ik trouwens echt aanraden. Ze lakken fijn, dekkend en longlasting is ook echt longlasting, zelfs bij mij!

Schoenen
Fe1ce2d6858011e2b70422000a9d0df6_7_large
Witte allstars. I love them! Staan overal bij, zijn leuk, zitten lekker en zijn niet te koud en niet te warm met dit weer. Stiekem kan ik helemaal niet wachten tot ik mijn slippertjes, sandaaltjes en heels aan kan maar voor nu is dit een fijne oplossing!

Geurtje
Large
Ik was hem even vergeten maar heb hem weer helemaal herontdekt. J’adore van Dior. Dit is zo’n heerlijk en subtiel geurtje wat je de hele dag blijft ruiken. I love it!

7 thoughts on “My favourites

  1. Oh dat ontbijt ziet er lekker uit! Ik was ook vol goede moed begonnen aan de 30 day shred maar ik vond het echt niet te doen haha, ik ben veel te lui daarvoor.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

