Diary #16

De laatste loodjes op school zijn altijd zwaar. Nog 24 dagen heel hard bikkelen, nog meer mijn best doen voor een stage en diehard leren voor de tentamens. Ik heb het dus superdruk, maar toch heb ik wel wat leuke dingen gedaan en van het zonnetje genoten en foto’s gemaakt. Dus die laat ik natuurlijk zien!


Sushi eten bij Koi in Tilburg, geen aanrader. Het was best lekker, maar ik ben er 2 dagen ontzettend beroerd en misselijk van geweest.


Maar het was wel gezellig met een vriendinnetje die ik al lang niet gesproken had.


Op Schiphol samen met mijn vriendje mijn ouders ophalen die terug kwamen van een week Kreta. Ondertussen even een lekkere cappuccino en een rooibos thee voor mij.


Ik kreeg een ring van mijn ouders, mooi!


Can’t wait till summer! Lekker 8 daagjes naar Kos met vriendinnen en 8 naar Kreta met mijn vriend. Dat wordt genieten!


30 day shred gedaan meteen na het opstaan en daarna heerlijk gedoucht en klaargemaakt voor een zonnig dagje.


Ik hielp weer mee aan de opendag en dit keer bedachten we dit verfrissende drankje. Hier komt nog een blogpost over!


Verse fruitjes


Woensdag lekker opstap geweest en donderdag toch om 9 uur opgestaan om een opdracht af te ronden met een klasgenootje, daarna stagegesprek en daarna lekker door naar Maastricht waar mijn vriendje me onverwacht mee uiteten nam: i likeeee!


Voor in de trein terug naar Den Bosch koop ik vaak groene appel partjes bij de AH to go, nu kocht ik ze bij de kiosk, waar ze znek eten haha. Wat een slechte naam!

Nu ben ik aan het wachten op mijn volgende stage sollicitatie via Skype, spannend!
Daarna ga ik lekker weekend vieren (en leren..)
Fijn weekend alvast! X

5 thoughts on “Diary #16

Laat je een reactie achter? :-)

