Diary #17: Be right back

Hallo allemaal!
Dat is alweer een lange tijd geleden maar ik heb het zo mega druk.
1 juli heb ik vakantie en dan gaan jullie weer heel veel van mij lezen!
Ik ben bezig met allerlei projecten af te ronden, mijn tentamens te leren en bezig met stage, ik ben namelijk door naar de volgende ronde bij de sollicitatie voor mijn voorkeursstage, hier moet ik een opdracht/case voor maken en daar gaat ook wel wat tijd inzitten.
Toch heb ik een aantal foto’tjes gemaakt die ik toch even met jullie wil delen.


Lekker zonnetje!


Heel hard rennen met een zware en kapotte koffer en 2 tassen, en dan de trein missen, balen haha! Gelukkig kon ik lekker in het zonnetje zitten.


Vorig weekend eventjes naar Duitsland (Kleve) geweest voor de DM, koop altijd heerlijke spulletjes daar!

Summer in the city was donderdag! Dit is een studentenfeest wat elk jaar wordt gehouden in Tilburg en wat heeeel leuk is! Alle cafΓ©’s op het piusplein doen mee, het is super druk en je kunt buckets met malibu cola halen, haha. Vorig jaar was ik er ook dus hoe druk ik het ook had, ik ging! Samen met vriendinnetjes, huisgenootje, vriendje en vrienden. Het was weer een geweldig feestje en ik heb er een mooie pet aan overgehouden haha.


Hier at ik yoghurt met een vork, haha. Bij gebrek aan beter zullen we maar zeggen.

Enjoy your weekend! X

3 thoughts on “Diary #17: Be right back

Laat je een reactie achter? :-)

