Diary 19: I’m back!

Jaaaaa ik heb vakantie! Ik heb een fantastische stage gevonden en heb heel veel zin om te beginnen maar eerst ga ik lekker heel veel genieten. Ik heb mijn tentamens afgerond en moet volgende week nog 5 punten terug krijgen dus ik ben erg benieuwd! Wat ik heb kunnen nakijken is heel goed gegaan, dus dat is heel fijn!
Deze week ben ik bij Primark geweest, heb ik lekker uitgeslapen, heb mijn kast opgeruimd, ben bij mijn vriend geweest en heerlijk avondje uiteten op het terrasje en daarna drankjes gedaan met vriendinnen en een vriend, super gezellig!
Ik heb best wat foto’s geplaatst op Instagram dus die wil ik graag met jullie delen!


Ik ging samen met mijn vriendje uiteten bij Happy Italy, heel leuk én goedkoop! We deelden samen dit dessert. Super, super, super lekker.


Om maar even gezond te doen zo voor de vakantie dit heerlijke appeltje met kaneel en kokos


Gooische vrouwen bingo, haha superleuk! Je kon hele leuke prijzen winnen zoals een Michael Kors tas, Rayban, Marc Jacobs horloge, Mi Moneda ketting en nog veel meer!


Samen met mijn nicht! Helaas wonnen we niks..


Perzik maracuja yoghurt, vanillevla en aardbeitjes: mmmm


Ik kreeg vakantie en een hele goede uitslag van de operatie van papa, ik was heeeel blij!


Yoghurt, muesli met kokos, gedroogde banaan, rozijn, gedroogde papaya en verse aardbeitjes weer, fijn ontbijtje!


Hele mooie hakken, voor maar €12 bij de Primark


Nog meer nieuwe schoentjes van de Primark


Ze hebben voortaan spa&fruit in blikjes en dat is heeel erg lekker met warm weer!


Vanaf mijn dorp rijden er 15 dagen helemaal geen treinen. In allebei de richtingen moet je met de bus. Vervelend, maar het is wel goed geregeld en dus prima te doen. Hier zat ik in de bus vanaf mijn vriend naar huis.


Een bambino, kinder, pizza op het terras met een vriendin bij ons in het dorp, heerlijk! Super fijn formaat, precies goed!


Hier ben ik zo mega super blij mee! Deze kreeg ik gister zomaar van mijn vriend. Zo zo zo lief en ik vind hem echt héél erg mooi!

Hebben jullie ook al vakantie, en wat voor leuke dingen hebben jullie gedaan of gaan jullie doen?

2 thoughts on “Diary 19: I’m back!

  1. Inderdaad vervelend van die treinen! Toen ik woensdag met een vriendin naar de primark ging moesten we ook eerst de bus nemen naar Zaltbommel, hoewel ik normaal rechtstreeks naar Zaandam kan. Maar inderdaad het was wel goed geregeld.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

