I’m back again!

Hoi allemaal!

Ik hoop dat jullie mijn blogje nog niet helemaal zijn vergeten. Ik ben na een blogbreak en een heerlijke vakantie weer terug en heb weer heel veel zin en inspiratie om te bloggen.
Zoals ik al zei heb ik een heerlijke vakantie gehad! Ik heb mijn tweede jaar van mijn studie afgesloten met hele goede punten en ik heb alles gehaald, ik heb een hele leuke stage gevonden en ben nu begonnen aan jaar 3 van mijn opleiding International Lifestyle.

Vanaf maandag ga ik stage lopen bij Freshheads en daar heb ik ontzettend veel zin in! Ik ga onder andere helpen bij markt, doelgroep en trendonderzoek en in ga kleine trendrapportjes schrijven. Ook ga ik me binnenkort inschrijven voor een minor die ik na de 5 maanden stage ga doen. Qua school gaat dus alles super!

Nu meer over mijn vakantie: ik ben weer helemaal bijgekomen! Het einde van het schooljaar was gigantisch druk en ik had het echt even gehad. Ik heb super genoten van mijn eerste weekjes vrij en heb heel rustig aan gedaan, veel leuke dingen met mijn vriend en vriendinnen gedaan, lekker gegeten en wat gewinkeld. Daarna ben ik naar Kos vertrokken voor een leuke partyvakantie met 2 vriendinnen. We hebben hier heeeel erg genoten van het lekkere weer, de drankjes, zwemmen en van de gezelligheid! Hierna was ik 12 dagen thuis waarvan in 7 dagen lang lekker relaxt met mijn vriendje doorbracht en de laatste aankoopjes deed voor onze vakantie samen! Het was onze eerste vakantie samen, naar Kreta, en het was geweldig! Ik heb zoooooooo genoten van elk moment daar! We hadden een fantastisch resort, prachtig weer, Kreta is geweldig en we hebben gewoon heel erg genoten met elkaar.
Toen ik weer thuis kwam heb ik leuke feestjes gehad, geshopt in onder andere Antwerpen en een hoop spulletjes gekocht om mijn kamertje in Tilburg wat gezelliger te maken!
Al met al een hele hele fijne vakantie!

Inmiddels heb ik mijn eerste weekje Tilburg er alweer opzitten en dat is me ook goed bevallen.
Uiteraard heb ik naast mijn hele verhaal ook een heleboel foto’s voor jullie! Als ik zeg een heleboel bedoel ik ook een heleboek, dus dit is deel 1 van mijn vakantiefoto’s. Later deze week deel 2, enjoy!


Wat eten op een terrasje met een vriendin. We namen een bambino pizza, die eigenlijk is bedoeld voor kinderen, haha.


Afsluiten van het schooljaar met vriendinnetjes van mijn company, hierna gingen we nog lekker eten.


.. Bij Hello Italy. Heerlijke pasta met onder andere kip, pesto en parmezaanse kaas.


Genieten met een boekje, chippies en een glaasje ijsthee


Essie Tart Deco op mijn nageltjes


Mijn fijne portemonnee van de Primark en mijn H&M zonnebril


Ketting van Ebay


Eerste avondje in Kos vieren


Wat was het toch mooi in Kos, dit is recht voor ons hotel.


Vriendinnen!


Er was een stukje verderop een schuimparty en als het waaide kwamen de stukken schuim zo over je heen waaien.


Heerlijke salade eten vanaf mijn strandbedje


Heel leuk typisch Grieks restaurantje. Deed me denken aan de film ‘Mamma Mia’.


Eten bij een Mexicaans restaurant in Kos! Burrito’s met kip, veel groenten, lekkere rijst, guacamole, sour cream en een pittig sausje.


Haha, dit was zooo leuk maar ook veel enger dan het er uit ziet!


Deze kocht ik op het vliegveld in Kos, in Kreta kocht ik er nog een bodysplash en een bodylotion bij. Zo’n fijne spulletjes zijn het.


Ik kocht deze nadat ik veel goede reviews had gelezen. Ze zijn heel erg fijn! De groene is inmiddels op en ik heb alweer een nieuwe. De bruine vind ik helaas niet zo heel lekker ruiken.


Ik ging bbq’en met mijn vriend, zijn vrienden en aanhang, daarna speelden we Risk. Was een gezellig avondje.


Sushi eten bij Sakana voor we op vakantie gingen!


Proost! Dit was ons eerste avondje Kreta!


Ik werd lekker bruin, omdat ik natuurlijk al in Kos was geweest. Helaas is het er inmiddels al bijna af.


Een avondje in Malia

Binnenkort dus de rest van mijn foto’s!
Veel liefs en tot snel!

2 thoughts on “I’m back again!

Laat je een reactie achter? :-)

