Vakantiediary deel 2!

Pfoe! Mijn eerste 2 stagedagen zitten er al op, ze waren heel erg lang maar leuk! Wat is het wennen zeg om van 9 tot 6 te werken en naar de laptop te kijken, hallo vierkante ogen!
Maar wanneer ik ‘s avonds thuis kom en lekker heb gekookt en gegeten met mijn huisgenootjes en een heerlijke warme douche kom ik weer helemaal tot rust.
Morgen ga ik echt beginnen aan mijn stage opdracht en ik heb er heel erg veel zin in!

Om nog even weg te dromen en aan mijn ontzettend fijne vakantie te denken, hier deel 2 van mijn vakantie foto’s!


Heerlijk genieten! Hier gingen we naar het strand en stonden we op een ontzettend hoge rots boven de zee. Heel erg mooi!


Heerlijke galia meloen. Ik snijd hem altijd eerst helemaal in blokjes en doe hem in een bakje in de koelkast. Pas wanneer het helemaal lekker koud is, eet ik het op. Yum.


De Longchamp Pliage collectie van mijn moeder en mij!


Hier was ik onderweg naar een avondje Maastricht. Het was de laatste dag van de Inkom, de introductieweek, mijn vriend was de hele week al papa en ik ging een avondje mee. Ik ruilde deze ijsthee al heel snel om voor veelste veel wijn, en daardoor heb ik niet veel van het feestje meegemaakt. Maar, het was wel gezellig!


Geshopt bij de Ikea! Heb mijn kamertje wat meer aangekleed. Vind het nu heel erg fijn om thuis te komen na een dag stage, het is zo gezellig. Ik doe binnenkort een roomtour, als jullie dat leuk vinden!


Dit kamertje bij de Ikea was heel erg klein maar mega gezellig! Kan niet wachten tot ik mijn eigen appartementje in kan gaan richten in plaats van mijn studentenkamer.


Hier was in net thuis bij mijn ouders van een heel fijn weekendje met mijn vriend, na even chillen ging ik snel eten, mijn spullen inpakken en op naar Tilburg voor mijn eerste stagedag!

Ik heb heel veel leuke ideetjes voor blogposts, dus stay tuned!

One thought on “Vakantiediary deel 2!

Laat je een reactie achter? :-)

