Bijkletsen!

Wederom is het een tijdje stil geweest hier, dit was absoluut niet mijn plan maar door hele vervelende persoonlijke omstandigheden (misschien vertel ik er later meer over) is het er niet van gekomen. Daarnaast ben ik natuurlijk heel erg druk op stage, ik ben hier elke dag van 9 tot half 6, dus hier gaat heel veel tijd inzitten: maar het is wel heel erg leuk en het is een goede afleiding, dus dat is fijn. Daarnaast woon ik natuurlijk op kamers dus naast werken moet ik nog boodschappen doen, koken, opruimen, schoonmaken en daarnaast wil ik natuurlijk ook nog leuke dingen doen en uitrusten.

Het leuke dingen doen is ook zeker gelukt, ik ben twee keer uit eten geweest, een keer tapas met mijn vriendinnetjes (Ik at het bij een nieuw restaurantje in Rosmalen, ik ga er snel over schrijven want ik heb heerlijk gegeten) en een aantal dagen later sushi met een vriend en vriendin. Super gezellig! Daarnaast ben ik wezen shoppen met mijn mama (ben heel goed geslaagd, shoplog komt eraan!) , heb een lekker avondje gekletst en wijntjes gedronken op het terras in Den Bosch met een hele lieve vriendin en afgelopen dinsdag heb ik weer lekker op het terras gezeten met een ander vriendinnetje die ik al een hele tijd niet had gezien. We dronken wijntjes en aten heerlijk stokbrood, tapenade, aioli, borrelhapjes en zongedroogde tomaatjes.



1. Voor het eerst zelf mijn ketting erop gelegd, en ja hoor: gelukt! Dat ik daarna een uur heb staan schrobben om mijn handen weer schoon te krijgen Γ©n dat mijn fiets twee dagen later gejat werd, zullen we maar snel vergeten. Ik kan fietsen maken!
2. Ik had een fotoshoot voor de website van mijn stage. Er werd een normale foto gemaakt en daarnaast eentje die je typeert. Nagellak ofcourse!
3. Ready for the day, dacht ik. Daarna moest ik met mijn nieuwe (lees: oude roestige mini) fiets de trein in en het regende net daarvoor kei hard. Super!
4. Ik dacht dat above the knuckle ringen niets voor mij waren, tot ik deze hele schattige met een hartje vond. Het is een pakketje van de H&M en er zat er ook een in met een sleuteltjes en twee met spikes maar die draag ik niet. Het setje was geloof ik €3,95.
5. Woehoe lucky me! Ik won 5 repen Tony Chocolonely op de blog van Marieke! Ik won een reep melk, puur, melk-noga, salted caramel en hazelnoot. Salted caramel is dus echt wel mijn favoriet!
6. Nog een sneakpeek van mijn aankoopjes. Deze super mooie bont gilet. I love it. Ik heb hem dan vandaag ook gewoon lekker aan als jas. Vanochtend ijskoud doordat ik geen mouwen had, en nu lekker warm want het zonnetje schijnt hard. Maakt me niiiiiks uit!

Daarnaast ben ik aan de slag met nieuwe artikelen dus de komende dagen (en hopelijk blijft het doorgaan in weken) kunnen jullie weer veel leuke en inspirerende artikeltjes vinden hier!

Veel liefs en alvast een fijn weekend!
Simone

3 thoughts on “Bijkletsen!

Laat je een reactie achter? :-)

