Run2Day Halloween Run

Ik zat (en zit) er even door heen en heb heel weinig maar wel heel verkeerd gegeten en weinig gesport en vooral lekker rustig aan gedaan. Vorige week kreeg ik er weer helemaal genoeg van en ik heb mijn gezonde patroon weer opgepakt! Mijn hardloop schoenen staan weer klaar in Tilburg, en mijn eetpatroon heb ik weer drastisch aangepakt. Volgens Bodieboost, zodat ik genoeg, maar gezond eet.

Een tijdje geleden liep ik heel fanatiek hard, en dat vond ik eigenlijk heel leuk. Ik heb nog nooit mee gedaan aan een run omdat ik niemand van mijn vriendinnetjes het leuk zou vinden om daaraan mee te doen. Gister kreeg ik een berichtje van lieve Isabelle! Ze had wat gelezen over de Run2Day Halloween run en toen ik het ook had gelezen, besloten we ons meteen in te schrijven!

Zaterdag 26 oktober is het zover, de Run2Day Halloween run: ‘your scariest run ever’.

”Hardlopen is leuk! Samen hardlopen nog leuker. En de Halloween run? Die is het allerleukste en misschien ook wel het aller engst. Voor het publiek tenminste. De als zombies en skeletten geschminkte lopers liggen vooral krom van het lachen. Onder begeleiding van een dj op een bakfiets rennen ze door de stad. Voorbijgangers schrikken zich rot, sommigen lopen weg, anderen blijven verbaasd toekijken.”

De run is rond de 7-8 KM lang en er zijn tussendoor 3-4 stops waar even gefeest wordt! Als je 5 kilometer achter elkaar kunt lopen zou deze run je ook moeten lukken! Het vind ‘s avonds plaats en is rond middernacht afgelopen. Je kunt je gratis inschrijven en krijgt dan ook nog een speciaal shirt cadeau!

Inschrijven kan via de website van Run2Day, en de runs vinden plaats in Amsterdam, Amersfoort, Arnhem, Den Bosch, Eindhoven, Hilversum, Leeuwarden, Utrecht, Venlo en Zwolle.

Wij doen mee in Den Bosch! Wie doet er met ons mee?

One thought on “Run2Day Halloween Run

Laat je een reactie achter? :-)

