Chocolade hemel

Een aantal weken ontving ik een heel fijn mailtje van Marieke. Ik had op haar blog meegedaan aan een winactie voor een Tony Chocolonely pakket, en je raad het al: ik was een van de twee gelukkige winnaars. Het pakket werd twee weken later bij mijn ouders bezorgd en het eerste wat ik deed toen ik thuis was in het weekend was een stuk chocolade eten!

Ik ben al een hele tijd gek op de melk chocolade van Tony. De reep is zo lekker dik, stevig en toch romig. Daarnaast is de chocolade natuurlijk slaafvrij en doet Tony er alles aan om de omstandigheden van cacaoboeren beter te maken. Af en toe kocht ik hem om mezelf te verwennen, maar andere smaakjes had ik nog nooit geprobeerd, gewoon omdat ik de melk versie al heerlijk vond.

130904 Limiteds_2013_banner

Nu ontving ik dus 5 (!!!) repen in 5 smaken,  nÊt toen ik me had voorgenomen om weer gezond te gaan leven. Ik ontving de smaken melk, puur, hazelnoot, melk-noga en melk- gezouten caramel. Dit moest ik natuurlijk wel eerst testen, en de nodige stress die ik heb hielp mij daarbij. Daarnaast wilden mijn ouders en vriendinnen natuurlijk ook wel mee proeven. Dusseh, ik heb niet alle repen alleen op gegeten hoor!

Ik wil voor jullie de smaken melk-noga en melk-gezouten caramel reviewen, omdat deze niet zo standaard zijn ennnn extreem lekker.

Ik begon met een stuk salted caramel chocolade. Dit is ZO LEKKER. Je proeft eerst de chocolade, met knapperige stukjes caramel en wanneer je het doorslikt proef je net een tikkeltje zout. Ik liet het niet bij een stukje trouwens.

Ook de noga-melk smaak viel me erg in de smaak. Er zitten kleine stukjes noga verdeeld door de hele reep. Deze stukjes zijn lekker zoet en proef je zeker in de chocolade. Ik denk dat als ik het niet zou weten niet zou weten dat het noga is wat erin zit, maar dat het lekker is: dat weet ik wel.

Dus kopen en genieten maar!
Er zijn nu 3 limited editions te koop (melk-chili-koek, puur-meringue-kers en melk-kokos-amandel-kaneel) die me dus ook heel erg lekker lijken. Als ik ze tegen kom, ben ik bang dat ik deze moet kopen want op is op heb ik gehoord.. Behalve de smaak die wij, chocolade eters, het lekkerst vinden komt in het vaste assortiment!

3 thoughts on “Chocolade hemel

Laat je een reactie achter? :-)

