Bijkletsen #2

Ik heb het bloggen nu weer echt herontdekt! Ik vind het heerlijk om te doen, om mijn gedachten te verzetten en te zien dat er ook mensen zijn die mijn blogjes daadwerkelijk lezen (lief, dankjulliewel!)

Ik heb weer wat fijne dingetjes gedaan en gekocht.
Mijn tante gaat een restaurant overnemen dus daar aten we lekker met de familie. Ik nam lekkere carpaccio als voorgerecht, een pizza capricciosa en als nagerecht een ijstruffel met slagroom. Daarna nog een kopje thee en gezellig geklets. Daarna thuis heel snel omkleden en snel naar een vriendinnetje, we gingen namelijk stappen met nog 2 vriendinnen en een vriend!
Leuk avondje was dat. De volgende dag was ik een beetje brak maar dat maakte niet zoveel uit want ik had een lekker dagje thuis. Ik ging in bad en lag op de bank met thee en kaneelkoekjes.
Daarna had ik een stageweekje, welke best snel ging! Op donderdag avond kwam er een vriendinnetje uit Den Bosch naar Tilburg en we gingen lekker naar het terras. We dronken eerst een lekker wijntje, maar het was wel erg koud dus we stapten over op thee, met een heerlijk stuk cheesecake. Op vrijdagmiddag had ik vrij, John Legend (!!!!!) kwam namelijk een seminar geven op mijn school én ik was ingeloot!
Hij begon met zingen en het was écht geweldig en de tranen stonden in mijn ogen en het kippenvel op mijn armen. Zo zo zo mooi! De vragen beantwoorden deed hij ook heel leuk en het was interessant! Daarna zong hij nog een liedje en ging ik heel stil weer terug naar huis.
‘s Avonds had ik afgesproken met een vriendinnetje en we kletsten fijn en keken een filmpje. Zaterdag had ik een lekkere relaxdag waarop in bad lag, een maskertje nam, mijn nagels deed en gewoon even genoot van de rust. Op zondag sliep ik uit en daarna ging ik even naar de stad met mijn ouders. Het was heerlijk weer en we liepen gewoon wat rond, uiteindelijk kreeg ik nieuwe laarsjes en kocht ik een heeerlijke bodybutter van Rituals.

Natuurlijk heb ik weer wat fotootjes voor jullie!


1. New shoes 2. Carpaccioooo 3. Ik op vakantie in Kreta, good times… 4. Touch of happiness bodybutter van Rituals


1. Koekjes gemaakt met Danerolle deeg, viel een beetje tegen. 2. Mijn volgende telefoon gaat er een zijn met een betere camera, maar dit is dus John Legend. 3. Nog een keer mijn nieuwe boots. 4. Vriendinnetje, thee, cheesecake : genieten!

Ik ben heel benieuwd of jullie geïnteresseerd zijn in blogjes over het gezond leven, of eet dagboekjes? Laat het me weten!
Liefs

3 thoughts on “Bijkletsen #2

Laat je een reactie achter? :-)

