Bucket list

Steeds vaker zie ik hem verschijnen op blogs en fora, de bucketlist. Ik heb wel ieder jaar goede voornemens en probeer me daar ook zo goed mogelijk aan te houden, maar sommige dingen kun je nu eenmaal niet plannen of in een jaar voor elkaar krijgen, dus vandaar dat ik voor mezelf ook een bucketlist heb samengesteld. Ik heb heel goed nagedacht wat ik nu eigenlijk wil doen en bereiken en dat wil ik graag met jullie delen.

– Nieuwe mensen leren kennen, mijn omgeving vergroten, nieuwe vriendschappen aangaan
Ik heb hele leuke vriendinnen en vrienden, maar ik vind het heel fijn om nieuwe mensen te leren kennen waarmee het meteen goed klikt.
– Rondreizen in Amerika wil ik het allerliefst, maar de stad die ik eerst wil zien is New York. New York is de stad die niemand tegen valt en ook ik wil dat meemaken.
– Afstuderen als Lifestyle Professional , dit gaat als het goed is volgend jaar al gebeuren!Β  Daarna wil ik na een schakeljaar een master doen aan de universiteit. Hierna wil ik mijn droombaan vinden!
– Een eigen appartementje. Ik woon nu in een studentenhuis en dat is voor nu heel erg leuk en gezellig, maar wanneer ik klaar ben met studeren wil ik in een appartementje gaan wonen zodat ik alles kan aanpassen naar mijn eigen smaak en zodat het echt een thuis wordt.
– Een eigen auto! Ik heb bijna een jaar mijn rijbewijs, maar omdat ik op kamers woon, midden in de stad en ik in het weekend bij mijn ouders thuis mijn moeders auto kan gebruiken is het nu niet heel nuttig. Daarnaast heb ik nu natuurlijk ook nog recht op het studenten reisproduct, dus daar kan ik nu nog even optimaal gebruik van maken.Toch zou ik het heel fijn vinden om een eigen autootje te hebben in de toekomst.
– 5 kilo afvallen. Moet lukken!
– Mijn eigen stijl ontwikkelen. Ik weet heel goed aan te selecteren wat ik leuk vind en wat niet op webshops en op het internet maar in winkels vind ik dit heel lastig. Daarnaast vind ik het lastig te bedenken wat nu echt goed bij mij past.Β  Ik denk dat dit in de loop van de jaren vanzelf moet ontwikkelen.
– Ontdekken wie ik echt ben! Wie ben ik? Wat vind ik leuk?
– Weer gelukkig zijn, dat is mijn allergrootste wens!
En op langere termijn wil ik heel graag trouwen! Ik wil me zo graag een prinses voelen in zo’n mooie jurk!

Wat willen jullie heel graag doen of bereiken? Wat zijn jullie dromen en doelen? Ik ben heel benieuwd!

6 thoughts on “Bucket list

Laat je een reactie achter? :-)

