Now watching

De laatste tijd kijk en volg ik veel meer series en programma’s. Ik kijk ze meestal niet rechtstreeks vanaf TV maar kijk ze graag terug op mijn laptop of iPad.

Or my whole vacations.

Samantha & Michael willen rust in de tent
Samantha, beter bekend als Barbie gaat samen met haar hele familie op vakantie naar de Spaanse zon om uit te rusten. Het blijkt dat de rust ver te zoeken is door alle fans, dus zoekt manager Jake een andere oplossing. Geen hoogstandje maar het is gewoon zo grappig en het is zo’n fijn vermaak.
Elke maandag avond te zien om 20:30 uur bij RTL 5, hier terug te kijken.

Hollands Next Topmodel
Meteen daar achteraan komt Hollands Next Topmodel, bij jullie allemaal wel bekend denk ik. Ik vind het gewoon heel leuk om te kijken hoe het allemaal gaat in dat wereldje en wat die meiden er allemaal voor over moeten hebben.. stiekem ben ik dan ook altijd heel blij dat ik lekker in mijn bedje lig.
Maandag avond, RTL 5, 21:30. Kijk het hier terug.

Feuten
Een drama serie over het studentencorps van HSC Mercurius. Ik vind deze serie dus echt heel erg spannend. Komende donderdag (17 oktober) komt de film uit: Feuten, het feestje. Ik ga er dit weekend naartoe dus daarover horen jullie snel meer!
Maandag avond 21:25 uur op Nederland 3, hier terug te kijken.

Geer en Goor, effe geen cent te makken
Dit is gewoon extreem grappig. Geer en Goor die in een hele kleine woning met een klein budget gaan leven voor een aantal weken, daarnaast gaan ze zich inzetten als vrijwilligers voor ouderen. Ondertussen kraken ze elkaar constant af. Humor!
Donderdag avond 20:30 uur op RTL 4. Hier kun je het terug kijken.

Je zal het maar zijn
Een serie waarin Sophie Hilbrand op pad gaan met mensen die een bijzondere keus hebben gemaakt of een bijzonder leven leiden. Vorige week was er bijvoorbeeld iemand bij die een relatie had gekregen met haar stiefvader na het overlijden van haar moeder. Ik ben altijd heel benieuwd naar het echte verhaal achter allerlei verhalen die je hoort en daarom vind ik dit een heel interessant programma.
Dinsdag avond 20:30 uur op Nederland 3, hier terug te kijken.

SynDROOM
Dit vind ik zo’n leuk initiatief! Johnny de Mol realiseert in dit programma dromen van mensen met onder andere het syndroom van down. Dit is gewoon heel leuk om te zien en daarnaast is het ook ontzettend grappig.
Donderdag avond 21:30 uur op RTL 4, hier terug te kijken.

En mijn favoriet: Overspel!
Elke zaterdag om 21:30 uur is overspel te zien op Nederland 1. Het is deel 2 van de serie, die draait om vreemdgaan, vastgoedcriminaliteit, verraad en moord. Het is heel erg spannend en wanneer je eenmaal begint met kijken zit je er helemaal in. Hier kun je alle afleveringen vinden en terug kijken. Zeker doen!

(100 ) girly blog | Tumblr

Wat kijken jullie graag op televisie?

6 thoughts on “Now watching

  1. HNTM en de Walking Death kijk ik ^^. Haha met Feuten, zo grappig ik ben namelijk dit jaar zelf een phoet (ja zo schrijf je het echt) geweest. Ik heb wel eens fragmentjes er van gezien.

    Liefs, Mariette

    Like

  2. Ik kijk op dit moment Penoza, Overspel, Feuten, Expeditie Robinson, Hollands Next Topmodel, The Voice of Holland, So You Think You Can Dance, Revenge, Homeland…

    Like

  3. Ik vind veel series leuk en wanneer ik tijd heb dan zit ik voor de tv voor Expeditie Robinson, maar als ik een keer niet thuis ben of geen tijd heb kijk ik het online gewoon een keer terug. Verder ben ik net klaar met One Tree Hill en volg ik Pretty Little Liars. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas na de tentamenweek weer aan een nieuwe serie mag beginnen, anders dan raak ik verslaafd aan een serie en doe ik niks meer aan school haha.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

