Favoriete Instagrammers part II

In maart van dit jaar schreef ik ook al een artikeltje over mijn favoriete Instagrammers. Omdat daar zo enthousiast op gereageerd werd, heb ik besloten nog een keer mijn favorieten met jullie te delen.De Instagrammers die ik in deze post voorbij liet komen zijn nog steeds favoriet, maar ik volg ondertussen nog een heleboel leuke mensen!
Ik ben ontzettend gek op Instagram, ik kijkk de hele dag door naar de timeline en post bijna elke dag wel een aantal foto’s. Op dit moment ben ik net de 400 foto’s gepasseerd, ik heb er nu namelijk 404. Mocht je mij willen volgen, dan kan dat! Dat vind ik zelfs heel leuk. Ik heet @simone_vissers.

@Sabine_koning
Sabine kookt en bakt de heerlijkste dingen en maakt de mooiste foodfoto’s. Ik ben gek op de recepten die ze plaatst op haar site én vind het heel leuk om alvast previews van recepten te zien op Instagram! Naast haar site, heeft ze ook een persoonlijke blog waar ze schrijft over onder andere haar ervaringen met weight watchers. Deze blog vind je hier.

@Mypaperblank

Suzanne eet sinds een hele tijd suikervrij en heel gezond, dat vind ik heel knap. Ze maakt de mooiste havermout ontbijtjes en heeft hele leuke katjes!

@Joycenafzger

Joyce heeft een heel leuk eigen stijltje, heel vrouwelijk en romantisch. Ze heeft een mega lief konijntje en kan heel goed overweg met make-up!

@Mliees

Marlies plaatst hele mooie wooninspiratie en woont zelf dan ook prachtig, ze plaatst de mooiste decoraties en daarnaast plaatst ze foto’s van lekker eten en fijne momentjes in het leven. Een instant happiness account!

@Beautyill

Helen post fijne foto’s van make-upjes, beautyspulletjes, persevents, haar leuke hondje en lekker eten.

@Beautystijl

Josanne is pas begonnen met bloggen, maar doet het super leuk! Ze plaatst hele leuke foto’s van haar grappige konijn, haar gezellige huis en super mooie riverdale spulletjes.

Wat zijn jullie favoriete Instagrammers?

7 thoughts on “Favoriete Instagrammers part II

  1. Leuk om te zien wat je favorieten zijn! Ik blogde gister over mijn favo blogs, maar ik vind het een tof idee om ook favo Instagrammers te delen, leuke inspiratie. Ik ga jou volgen!

    Like

  2. Pingback: In the bloglights | Life of Simone

Laat je een reactie achter? :-)

