Bijkletsen #3

Het is weer donderdag (bijna weekend, zooooo aan toe!) en dat betekent  dat het op mijn blog weer tijd is om bij te kletsen en mijn foto’s van de afgelopen week met jullie te delen.

Vorige week donderdag mocht ik met stage mee naar Emerce E-day. Dit was een beurs die ging over het internet van de toekomst en inspelen daarop. Freshheads had een eigen stand en moest ook zelf spreken en ik ben ook naar een heleboel sprekers geweest! Onder andere naar iemand van L’Oreal en naar Joost Nauta van Fashiolista. Ook ben ik Mascha (Ja, die van Beautygloss) tegen gekomen, heel leuk!

Vrijdag had ik nog een stage dagje, ging daarna snel naar huis en at heerlijk bij mijn ouders thuis en lag die avond verder lekker languit op de bank.

Zaterdag heb ik lekker uitgeslapen, ben naar een gezellige verjaardag geweest en die avond ging ik met vriendinnetjes de stad in! Met onze winterjassen onder de terrasverwarmers Aperol Spritz en wijntjes drinken en gezellig kletsen. Toen we op de terugweg langs een fotohokje kwamen konden we het niet laten om daarin te gaan, memories! Vroeger deed ik dat altijd met vriendinnetjes als we aan het winkelen waren, haha. De Tony chocolade die je ziet is mijn laatste reep, nog even genieten! Haha.

Ik was zaterdagnacht redelijk laat thuis dus ik sliep zondag lekker uit, ging in bad en pakte mijn koffertje in voor een weekje Tilburg. Toen belde mijn opa op: ‘’Hee Simone, hoe gaat het? Wil jij misschien een van onze iPads hebben?’’ Jaaaaaaaaa, tuurlijk! Ik was al een hele tijd aan het sparen voor een iPad maar dat wilde maar niet lukken en nu heb ik er gewoon een! Hij is super fijn en ik ben er mega blij mee. Thanks lieve opa en oma! XXX

Daarna werd ik meteen opgehaald door een lief vriendinnetje en een vriend, we reden met de auto naar Tilburg! Eerst dropten we mijn spullen op mijn kamer en toen gingen we heerlijk uit eten bij Havana! Als voorgerecht namen we met zijn drieën de Nachos met cheddar en salsa (enorme bak!) en het stokbrood en steenbrood met aioli, kruidenboter en tapenade. Heerlijk! Als hoofdgerecht at ik een witvis in serranoham met tomatensalsa, twisterfries en een salade. Daarna gingen we nog even naar mijn kamer waar we nog gezellig kletsten en wat dronken. Top afsluiting van een heerlijk weekend!

Maandag, dinsdag en woensdag heb ik gewoon de hele dag stage gelopen. Helaas ben ik een  beetje ziek geworden en heb last van heel veel hoofdpijn, buikpijn en ben ik ontzettend moe. Ik heb wel heel veel zin in komend weekend! Ik ga weer (ja alweer! haha) uit eten én naar Feuten het Feestje in de bioscoop. Maar, eerst nog even de vrijdag overleven!
Hebben jullie al plannen voor het weekend?
Liefs, Simone

6 thoughts on “Bijkletsen #3

Laat je een reactie achter? :-)

