Instant happiness

Al ben je nog zo gelukkig, iedereen heeft wel eens momentjes waarop het even niet zo lekker gaat. Een klein dipje, of een iets groter dipje dat maakt niet uit. Ik vind het altijd heel fijn om naar mooie foto’s en plaatjes te kijken en fijne quotes te lezen. Dus hier mijn instant happiness plaatjes!
Ik heb al deze foto’s verzameld via Pinterest. Ik heb het weer helemaal herontdekt! Mocht je mij willen volgen, dat kan: Lifeofsimone is mijn naam!

Wat doe jij om jezelf op te vrolijken wanneer je je niet zo fijn voelt?

4 thoughts on “Instant happiness

  1. Leuke plaatjes! Ik word zelf altijd vrolijk van chocolade eten en lieve mensen dus die zoek ik dan ook meestal op en als we dan samen chocolade eten ben ik weer helemaal vrolijk😉

    Like

  2. Yup, om die plaatjes moest ik inderdaad even glimlachen🙂 Vrienden en familie om je heen, knuffelen met de kat of even de stad in om wat leuks voor jezelf te kopen helpen op zulke momenten ook goed🙂

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

