HelloFresh

Ik probeer stapje voor stapje steeds gezonder te eten en dat lukt aardig. Soms vind ik het wel heel lastig om uit mijn stage nog boodschappen te gaan doen, te koken en daarna ook nog op te ruimen. Vaak ben ik dan pas rond half 8 klaar en dan is voor mijn gevoel mijn avond al half weg. Ook vind ik het lastig om aan het einde van de maand gezond en gevarieerd te blijven koken omdat we in ons studentenhuis dan altijd allemaal weinig geld hebben. Mijn huisgenoten koken sowieso niet graag, dus meestal is het mijn beurt om boodschappen te doen en te koken waardoor de kosten ook vaak bij mij terecht komen. We werken wel via www.wiebetaaltwat.nl maar zolang dit niet uit wordt betaald aan iedereen, heb ik daar ook niets aan.

Iets wat ik heel graag uit zou willen proberen wanneer ik wat meer geld heb en niet meer te maken heb met huisgenoten is de HelloFresh box. Ik heb er al vaker over gelezen op blogs maar ik heb me er nu eens echt in verdiept en het ziet er allemaal heel interessant uit!

Wat is het en waarom wil ik het?
HelloFresh is een soort abonnement op een gezonde eetstijl, althans zo zie ik het. Ze bieden een lidmaatschap aan, waarmee je elke week een box ontvangt boordevol boodschappen voor (naar eigen keus) 3 of 5 maaltijden.
HelloFresh creëert elke week nieuwe gezonde en lekkere recepten die zorgen dat je gebalanceerd en gevarieerd eet. Alle ingrediënten die je nodig hebt worden verzameld door HelloFresh en allemaal in een box gestopt die bij jou thuis bezorgd wordt. Niet meer eindeloos door de supermarkt struinen en wachten in de gigantische rijen aan de kassa en gegarandeerd verse ingrediënten van hoge kwaliteit. Elke maandag avond wordt de box gratis bij je thuis bezorgd op een zelf gekozen tijdstip. Alle recepten zijn binnen 30 minuten te bereiden en zo eet jij dus lekker, snel, gezond en vers! Ze hebben verschillende soorten boxen, maar de gewone box voor 3 maaltijden kost €34,00.

Ik wil dit omdat dit je 3 of 5 keer bedenken wat je moet eten bespaard, je geen tripjes naar de supermarkt hoeft te maken en ook weet je zeker dat je gezond, vers, gevarieerd en eerlijk eet. En je wordt op deze manier uitgedaagd nieuwe recepten uit te proberen!

Bestellen doe je hier!
Zouden jullie dit ook wel eens willen proberen?
PS: Ik heb de about me pagina aangepast, fijn weekend allemaal!

One thought on “HelloFresh

  1. Via via hier terechtgekomen en ja, zo’n box lijkt me aan 1 kant best wel wat, gewoon omdat het altijd vers is, het is gevarieerd en je hoeft dan zelf niks meer te bedenken. Aan de andere kant… als je spontaan zin hebt in stamppot zuurkool en dat zit niet in je pakket, dan is het weer wat lastiger maar je zou natuurlijk voor 3 maaltijden kunnen gaan, dan heb je daarnaast nog je eigen inbreng. Misschien moet ik gewoon eens zo’n proefbox bestellen…

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

