Wish: Ti Sento ring

Met korte tussenpozen draag ik al jaren een zilveren armbandje van Ti Sento. Ik kreeg het 4 of 5 jaar geleden van mijn ouders voor kerst. Ik vind hem nog steeds ontzettend mooi, en hij is ook van hele goede kwaliteit. Ook draag ik al jaren dezelfde zilveren ring met een steentje, maar deze is van iets mindere kwaliteit. De ring is helemaal vervormt en ik vind het tijd worden voor een nieuwe.

Ik was op zoek naar een mooie subtiele zilveren ring, die bij alles past en die ik dag en nacht kan dragen. Ik heb een aantal hΓ©le mooie exemplaren gezien van Ti Sento. Op dit moment kan ik het me even niet veroorloven, maar wie weet voor kerst of mijn verjaardag in januari!

Alle ringen zijn van Ti Sento en tussen de €43,00 en €73,00.
Ti Sento is te koop in vele juweliers en webshops!
Hebben jullie ook sieraden die jullie altijd om hebben?

4 thoughts on “Wish: Ti Sento ring

  1. Ik ben gek op ti sento, ik heb mijn ring nu een aantal jaar en hij ziet er nog steeds perfect uit, goede kwaliteit:) maar nu ik deze foto zie wil ik weer een nieuwe, haha erg mooi!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

