Bijkletsen #4

Het is alweer tijd voor bijkletsen nummer 4. Vorig weekend was ontzettend fijn. Ik ben naar Feuten het Feestje geweest, ben de stad in geweest en heb daar het lekkerste sapje ooit (jus d’orange gemixt met exotisch vruchtensap) bij de La Place gedronken en ging zondagavond (weer!) uiteten, dit keer bij Humphreys. Ik heb echt van mijn weekendje genoten en was klaar voor een nieuwe stageweek!


1. Mijn natuurlijke krullen 2. Humphreys! Ik at vooraf gegrilde wakadori kip met een salade met hoisinsaus, als hoofd at ik gegrilde zalm met gestoofde aardappeltjes en groenten in een beurre blanc saus met salade en frietjes en na had ik een warm appeltaartje met kaneelijs, HEERLIJK! 3. Met een vriendinnetje op het terrasje.

Image and video hosting by TinyPic
4. hiervan zag je het recept gister al, het was echt heerlijk! 5. De finale van HNTM kijken! 6. Mijn studentenkamertje. Een deel ervan! Ik ga nog goede foto’s maken met mijn gewone camera en die delen met jullie! Ik heb echt altijd kaarsjes aan ‘s avonds, ik vind dat zo gezellig!

Maandag liep ik stage en toen ik thuiskwam hadden mijn huisgenootjes heel de keuken opgeruimd en schoongeboend, super fijn! Ik kookte daarna voor ze wat ze erg konden waarderen. Dinsdag liep ik weer een dagje stage en ging daarna meteen door naar een vriendinnetje zoals jullie al konden lezen, gister! We liepen hard en kookten samen, heel gezellig. Woensdag was weer een gewone stagedag, niets bijzonders. En nu is het alweer donderdag, ik ga vanavond nog een rondje hardlopen. Nu alleen nog even de vrijdag doorkomen en dan is het alweer weekend! Zaterdagavond is het tijd voor de Run2Day Halloween run, spannnennnnd!!

Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Liefs Simone

3 thoughts on “Bijkletsen #4

Laat je een reactie achter? :-)

