Tip: Hunkemöller

Zoals je wel zult weten als je mijn blog al langer volgt, ik ben gek op de Hunkemöller. Ik heb er gewerkt en vind de collecties en winkels echt geweldig. De service is super, zo kun je op welk moment dan ook gratis je precieze bh maat op laten meten en er is een atelier waar je bh heen gestuurd kan worden als deze kapot gaat. Er zit een belletje in de paskamer zodat je altijd om gepast advies kunt vragen en ook in de winkel lopen genoeg mensen rond die je advies kunnen geven. Ik vond de sfeer in de Hunkemöller altijd fantastisch. Wat ik ook heel leuk vind is dat ze heel veel leuke acties hebben.

Mid-season sale is daar een goed voorbeeld van. Midden in het seizoen lekkere afprijzingen! Daarnaast hebben ze nu een hele leuke actie die ik graag met jullie deel.
Als je wel eens in de Hunkemöller komt weet je dat er altijd een aantal losse rekken in de winkel staan met daaraan heel veel verschillende leuk ondergoed (strings, boxers, onderbroekjes). Normaal betaal je €20,00 voor vijf stuks, wat ik al niet veel vind, maar nu betaal je zelfs maar €15,00 voor vijf stuks!

Ben jij ook zo’n fan van de Hunkemöller?

5 thoughts on “Tip: Hunkemöller

  1. Oh dat van dat belletje wist ik niet! Ik had laatst advies nodig, maar er stond ook een man in de paskamer ruimte dus ik ging niet zomaar even iemand om hulp vragen🙂. Ik ga er eens op letten de volgende keer!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

