Kruidvat krultang test!

Gister had ik een heerlijk dagje vrij genomen en dat maakte dat mijn weekend 3 dagen duurde! Heerlijk. Ik ben heerlijk wezen shoppen met mijn moeder. We hebben een hele leuke en gezellige dag gehad en ik heb heel veel leuke dingen gekocht!

Een van die dingen is een krultang van het Kruidvat. Zoals elke week keek ik op zondag de foldertjes door en ik zag verschillende haartangen staan, waaronder de 38 MM krultang. Dit is een hele grote/dikke krultang waarmee je hele grote krullen / slagen kunt maken. Ik was al een hele tijd op zoek naar zoiets, maar kon niets vinden voor een schappelijke prijs. Nu stonden ze dus in het Kruidvat foldertje, voor jawel, €8,99!
Omdat ik gister in de stad was ging ik toch vast even kijken en gelukkig waren ze er al! Natuurlijk nam ik er eentje mee en testte deze gisteravond meteen uit. Ik ben blij verrast met het resultaat en kan jullie deze krultang dan ook zeker aanraden.

Ik kan dan ook alleen maar pluspunten opnoemen over dit product:
Hij kost maar €8,99
Lang, meedraaiend snoer
Warmt snel op
Heeft 2 warmtestanden
Warmt op tot 200 graden
38MM, bijna nergens te verkrijgen in Nederland
Mooi design

Het resultaat (foto’s gemaakt met iPad, maar ik denk dat ze het verschil goed weergeven!)


Voor, ‘s ochtends al gestijld met een Remington tang – Na, gekruld met de Kruidvat tang

Wat ik nog meer heb gekocht zien jullie later deze week.

6 thoughts on “Kruidvat krultang test!

  1. Pingback: Shopping! | Life of Simone

Laat je een reactie achter? :-)

