Bijkletsen #5

Alweer donderdag, alweer een week voorbij! Ik schrijf deze post altijd op woensdag, en bedenk me dan dus wat ik de afgelopen week allemaal heb gedaan en besef me dan altijd dat de weken zo snel gaan!

Afgelopen donderdag ging ik samen met een huisgenoot en vriendinnetje naar een huisfeestje, dat was heel gezellig (te gezellig) waardoor ik me vrijdag op stage niet helemaal top voelde! Ik wandelde in de pauze naar de AH en kocht daar een lekker broodje en sapje waarna ik me al beter voelde! Wel was ik nog heel erg moe. Gelukkig kon ik om 5 uur naar huis, waar ik snel mijn spullen inpakte en vertrok naar de bus en trein, voor een weekendje thuis bij mijn ouders! Eenmaal thuis at ik lekker een bord penne met tomatensaus, kip en veel groenten en daarna viel ik al snel op de bank in slaap onder een lekker warm dekentje.

Image and video hosting by TinyPic

Zaterdag sliep ik wat uit, ging naar de stad voor een nieuwe hardlooplegging (en kocht ook daadwerkelijk alleen een hardlooplegging) (oké en alvast wat kerst spulletjes..), daarna bracht ik weer lekker een middagje op de bank door met mijn iPad en uitzending gemist (Geer er Goor!) omdat ik nog erg moe was. ‘s Avonds was het tijd voor de Halloween Run! Het was ontzettend leuk en ik heb heel hard gelachen en lekker gelopen.

Zondag sliep ik weer wat uit, ging uitgebreid in bad en ging langs bij mijn opa en oma. Dat was heel gezellig! Daarna hoefde ik eens een keer niet terug naar Tilburg maar bleef ik lekker nog een avondje thuis, ik was maandag namelijk vrij. Het regende en waaide heel hard die avond waardoor ik lekker snel in slaap viel.

Image and video hosting by TinyPic

Maandag ochtend werd ik van diezelfde storm weer wakker. Wat waaide het hard! Echt niet normaal. Ik douchte, maakte me klaar en ging daarna gezellig samen met mama richting Tilburg. We reden eerst naar West, waar we bij bloemwinkel Medinilla stopten voor leuke spulletjes voor in huis en daarnaast voor Yankee Candles!! Hoe ze ruiken en hoe duur ze waren laat ik later nog in een shoplog zien, die waarschijnlijk morgen online komt! Daarna reden we door naar mijn kamer die we lekker schoon maakten en toen vertrokken we naar de stad voor een heerlijke lunch. Ik nam een bruin broodje rosbief met een verse jus d’orange. Hierna gingen we weer verder met shoppen! We kochten hele leuke dingen, toen we uitgeshopt waren was het inmiddels alweer etenstijd dus streken we neer bij de La Place. We aten een hele lekkere Italiaanse burger met pesto mayonaise en parmezaanse kaas op focaccia brood.

Image and video hosting by TinyPic

Dinsdag, woensdag, en vandaag zijn gewone stagedagen waarop ik niet zoveel bijzonders doe! Gister heb ik wel weer heerlijk hardlopen met Isabelle en dat ging weer heel goed. Daarna hebben we heerlijk gekookt.
Op dit moment is het dus alweer donderdag en bikkelen we nog even door tot het weekend!
Ik heb er in ieder geval al zin in. Vrijdag ga ik lekker wat drinken met een vriendinnetje, zaterdag ga ik foldertjes uitdelen voor het nieuwe restaurant van mijn tante en daarna ga ik terug naar Tilburg voor een fijn weekendje hier!

Wat zijn jouw plannen?
Liefs Simone

2 thoughts on “Bijkletsen #5

Laat je een reactie achter? :-)

