Shopping!

Ik heb afgelopen maandag een heerlijk dagje geshopt met mijn moeder! Het was heel gezellig en ik ben goed geslaagd.
Vandaag laat ik jullie mijn aankoopjes zien! Ik heb foto’s gemaakt op mijn donkere kamertje , met mijn standaard compact cameraatje. Misschien volgende keer een filmpje proberen? Dan komt het misschien wat beter over.
Ik ga in ieder geval binnenkort eens wat outfits fotograferen samen met iemand, ben benieuwd of dat lukt, zo ja, dan zien jullie die natuurlijk terug!

Image and video hosting by TinyPic
Helaas overbelicht, maar dit is de beste foto die ik van deze mooie kledingstukken heb!
Een hele mooie donkerblauwe blouse met lange mauwen. Hij is een beetje doorschijnend en ik heb een mooi donkerblauw hemdje gekocht voor eronder. Op de schouders heeft hij mooie kraaltjes, wat ik een heel leuk detail vind. Deze blouse was €29,95 bij Zara.
De broek ernaast is een leatherlook skinny. Ik had vorig jaar een hele mooie van Supertrash maar die is helaas kapot gegaan, sinds toen was ik opzoek naar een vervanger en die heb ik nu pas gevonden! Hij kost €39,95 en is ook van Zara.

Image and video hosting by TinyPic
Ik ben gek op donkerblauw en toen ik deze trui zag moest ik hem passen! Hij zit heel mooi en is heel lekker warm. Ik heb hem gekocht bij de C&A voor maar €14,90. Ik kwam eerst nooit bij de C&A maar loop er door vriendinnetje Anjo nu regelmatig binnen.

Image and video hosting by TinyPic
Hier ben ik ook zo blij mee! Een nieuwe, warme, lange sjaal met van die leuke bolletjes eraan. Hij was maar €7,95 bij de H&M. Op de achtergrond zie je nog een keer mijn nieuwe blouse.

Image and video hosting by TinyPic
Deze mooie oorbellen kocht ik bij WE. Er was sale op sieraden en daartussen vond ik deze voor €2,00.

Image and video hosting by TinyPic
Last but not least: Yankee Candles, waar ik deze heb gekocht, waar ze naar ruiken, hoe lang ze branden en hoe duur ze zijn vertel ik jullie komende week in een aparte blogpost!

Hiernaast kocht ik nog een fijne eyeliner (mijn favoriet van catrice), de krultang die jullie al eerder zagen, en kreeg ik een heel leuk kaarsenhoudertje en een heel lief rendiertje voor op mijn kamer. Deze zagen jullie al in het bijklets artikel van gister!
Ik ben heel blij met mijn nieuwe spulletjes!

7 thoughts on “Shopping!

  1. Leuk zo’n shoplog! Vroeger kwam ik best vaak bij de C&A, toen een hele tijd niet en sinds een tijdje loop ik er wel weer eens binnen en beland ik ook nog weleens bij de kassa met iets…

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

