The happy list #3

In april en juni plaatste ik mijn eerste twee versies van de happy list. Ik vond het wel weer tijd voor een nieuwe!

♥ Mijn studentenkamer
♥ Vrije weekendjes
♥ Vrije avonden op mijn kamertje
♥ Nieuwe hardloop goodies

Working out❤️💦🔥💪👟🎀

♥ Roy Donders, de stylist van het zuiden kijken
♥ Uiteten bij Humphreys
♥ Naar de bioscoop
♥ Pinterest
♥ Koopavond en daarna lekkere koffie drinken
♥ Yankee Candles

Untitled

♥ Uiteten met huisgenootjes
♥ Pure chocolade
♥ Tony chocolonely salted caramel

Tumblr

♥ Al op de helft van mijn stage (Het is heel leuk, maar 40 uur is wel zwaar. Ik mis school!)
♥ Shopdate inplannen met Isabelle
♥ Sinterklaas avondje plannen met lieve vriendinnen en vrienden
♥ Hardlopen
♥ Geer & Goor effe geen cent te makken kijken
♥ Hardloopwedstrijden zoeken en inschrijven
♥ Nieuwe kleding
♥ Riempje dat strakker kan
♥ Wrapjes met zalm, kruidenkaas, honing-mosterd dressing, sla en kappertjes

smoked slamon, cream cheese, spinach wraps | via Tumblr

♥ Lekker zonnetje
♥ Dikke sjaal
♥ Kleine cadeautjes geven en krijgen
♥ Mijn iPad
♥ Shoppen met mama
♥ Het nieuwe restaurant van mijn tante

(1) Tumblr

♥ Sushi date inplannen
♥ Feestjes
♥ Noot-rozijn twister van Albert Heijn
♥ Mandarijntjes die weer lekker zijn
♥ Vers maisbrood met kaas en salade
♥ Vrije maandag
♥ Een weekend bij mijn ouders thuis
♥ Lekker uit kunnen slapen

(1) Tumblr

♥ Door de stad slenteren
♥ Herfstblaadjes
♥ Mooie foto’s maken

Cute hairstyle Idea | via Facebook

♥ Nieuwe krultang
♥ Veel zin om te bloggen
♥ Veel ideeën voor het bloggen

Foto’s via weheartit

6 thoughts on “The happy list #3

  1. Pingback: The happy list | Life of Simone

Laat je een reactie achter? :-)

