Yankee Candles

Vorige week beloofde ik jullie een extra blog over de Yankee Candles die ik shopte. Bij deze!
Vorige week maandag ging ik lekker shoppen met mama, en de avond ervoor, op zondagavond kregen we het over Yankee Candles. Thuis hadden we ze al vaker gehad, maar ze waren op. Ik had ze nog nooit gehad en omdat ik gek ben op geurkaarsen en ik er wel wat kon gebruiken voor mijn kamertje in Tilburg besloten we te kijken of we ze toevallig ergens in de buurt konden kopen.  Ik kwam op de site scent-senses terecht, waarop ik makkelijk alle verkooppunten kon vinden.

Het plan was om richting Tilburg te gaan voor een shopsessie, en ja hoor! In Tilburg West zit een verkooppunt. Namelijk Medinilla bloemsierkunst. Ze hebben hele mooie bloemen, boeketten, planten en heeeel veel leuke interieurspulletjes (ik wilde alles hebben..) en dus Yankee Candles.

Ik besloot voor de Votives te gaan, uitprobeerkaarsjes die ongeveer 15 uur branden. Deze kaarsje kostten mij €2,60 per stuk wat ik prima te doen vind. Je moet deze kaarsjes wel branden in een glaasje/houdertje, maar dat vind ik geen probleem. Ik kocht een hele leuke bij de Xenos voor, ik geloof, €1,99.

Ik nam vier kaarsjes. Sandalwood Vanilla en Baby Powder uit de normale collectie en Christmas Cupcake en Red Apple Wreath uit de kerstcollectie.

Image and video hosting by TinyPic

Om jullie een idee te geven van de geuren heb ik de geurbeschrijvingen erbij gezocht.

Sandalwood Vanilla
‘’Pure verwennerij, deze weldadige warmte van fijne aromatische sandelhout en rijke, geruststellende vanille.’’
Hele lekkere unieke en warme geur. Deze zit op dit moment in mijn houdertje!

Baby Powder
‘’Een rustgevende, frisse geur die de geest tot rust brengt en het een subtiel gevoel van onschuld geeft.’’
Deze ruikt echt naar babypoeder! Heerlijk en fris geurtje, waar je een hele fijne schone geur van krijgt. Deze is al op *oepsie*

Christmas Cupcake
‘’Een onweerstaanbare lekkernij… rijke, smeuïge cupcake bedekt met een zoete glazuur van poedersuiker. ‘’
Deze ruikt naar licht naar vanille, het is een zoete (maar niet te zoete) en warme geur. Heerlijk!

Red Apple Wreath
‘’ Thuiskomen van een prettige vakantie met de feestelijke geur van zoete appels, kaneel, walnoten en esdoorn.’’
Weer een zoete , warme geur die het meest neigt naar kaneel.

Ik ben, nu al, groot fan! Er zijn nog heel veel geuren die ik nog wil proberen, dus die gaan alvast op mijn feestdagen en verjaardagsverlanglijstje!
Heb jij al eens Yankee Candles geprobeerd?

One thought on “Yankee Candles

  1. Pingback: Tip: Xenos | Life of Simone

Laat je een reactie achter? :-)

