Hotspot: Mugs&Muffins

Ik woon al ruim anderhalf jaar in Tilburg maar heb nu een hele leuke nieuwe hotspot ontdekt, die ik jullie niet wil laten ontgaan!  Afgelopen donderdag ging ik samen met Isabelle de stad in voor koopavond. We hadden leuke hardloop kleding gezien bij de Hema en die moesten we in het echt bekijken!
Natuurlijk hielden we het niet bij hardloopkleding en konden we het niet laten nog verder rond te kijken. Ik kocht uiteindelijk een knalroze hardloop jasje bij Hema, hardloop haarbandjes en een nieuwe donkerrode nagellak bij Kruidvat en en een heel mooi kettinkje bij Six. Toen we uitgeshopt waren hadden we nog wel zin in een lekkere kop koffie en we kwamen bij Mugs&Muffins terecht.


Zelfs van buiten ziet het er leuk uit!

Mugs&Muffins kun je vergelijken met een soort van Starbucks maar dan nog lekkerder, goedkoper en niet zo commercieel. De openingstijden zijn ruim en het is er ontzettend gezellig. Je kunt er kiezen uit heel veel soorten koffietjes, theetjes, warme chocolademelk en smoothies. Een kleine greep uit het assortiment: caramel chocolat crunch, pumpkin spiced chai, hazelnut delight, choco canelli, mont blanc, caramello macchiato en white chocolat mocha. Natuurlijk hebben ze ook lekkers voor erbij,  er is keus uit de heerlijkste uitziende muffins, cupcakes, brownies, macarons, bananenbrood en nog veel meer.

Omdat Isabelle en ik op de gezonde tour zijn, het geen weekend was (en we eigenlijk gewoon nog vol zaten van het eten..) besloten we alleen koffie te nemen! Ik nam een caramello macchiato en die was heerlijk!

Mugs&Muffins zit naast Tilburg ook in Nijmegen!
Ik ga er zeker snel weer naartoe, er zijn nog heel veel dingen die ik wil proeven, en daarnaast denk ik dat het ook een heerlijke plek is om rustig te bloggen of studeren.
Kende jij Mugs&Muffins al?

5 thoughts on “Hotspot: Mugs&Muffins

  1. Haha, de Mugs & Muffins in Tilburg is nog net niet mijn tweede thuis😉 Woon er ook nog geen vijf minuten fietsen vandaan, dus dat is makkelijk. Ik pak er standaard de Chai Tea Spice, heerlijk! Qua gebak eet ik het liefst de cheese cake of carrot cake, maar ook de bosbessen muffins smaken er prima🙂

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

